مدیرکل ورزش و جوانان همدان از کمک به پنج هزار و ۴۰۰ خانواده نیازمند همدانی در قالب رزمایش «همت جوانانه کمک مومنانه» خبر داد.

پوشش پنج هزارو ۴۰۰ خانواده همدانی در رزمایش کمک مومنانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت:  سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان و مردم خیر در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه و عادلانه به نیازمندان را آغاز کرده اند.

او افزود: در راستای تحقق عدالت و تمرکز در اجرای اهداف رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه، در هر شهرستان یک سمن معین انتخاب و اقدام‌های خود را هماهنگ و متمرکز با سمن معین و ستاد استانی رزمایش انجام خواهند داد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: با همت مجمع جوانان، سمن‌های جوانان، خیران و پشتوانه مردمی و اجتماعی در راستای تحقق اهداف رزمایش، فرامین رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی مقابله با کرونا گام بر می‌داریم.

او با بیان فعالیت صد سمن و تشکل مردم نهاد در استان گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا گروه‌های فعال جوانان در سمن ها، بسیج، گروه‌های مردمی، ورزشی و سایر بخش‌ها در جهت کمک به دولت، مردم و کاهش فراگیری این بیماری، در قالب‌های مختلف همچون تولید ماسک و نیاز‌های مهم بهداشتی اقدام کرده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار