به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش محسن سوهانی مشاور مدیر شبکه اول سیما با انتشار پستی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که سریال نون خ توانسته است دو محصول کشاورزی مناطق کرد نشین را به مردم معرفی کند و این دو محصول از این پس رقیب محصولات کشاورزی سایر مناطق خواهد بود. پس از آن حمید خواجه نژاد که مدیر روابط عمومی معاونت سیمای صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران است، در پاسخ به محسن سوهانی اعلام کرد که یک سریال خوب میتواند ضمن سرگرمی، پیام هم داشته باشد.
متن پست وی به این شرح است:
یک سریال خوب میتواند ضمن سرگرمی با پایش دقیق موضوعات مرتبط با اثر، پیام و حرف حساب هم داشته باشد. دست مریزاد به شبکه یک و دست اندرکاران نون خ که به ظرفیت سرمایه گذاری در این منطقه حاصلخیز هم پرداختند.
انتهای پیام/