معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود ۲ سامانه بارشی ضعیف به جو منطقه، گفت: انتظار می‌رود طی روز‌های شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه پیش رو شاهد رگبار باران در برخی مناطق استان باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی محمد زوراوند معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی نخست که از دامنه و رطوبت چندانی هم برخوردار نیست امشب وارد جو استان شده و انتظار می‌رود برای فردا (شنبه) سبب افزایش ابر، وزش باد در برخی ساعات و رگبار پراکنده باران شود رگبار‌های بارشی بیشتر در شهر‌های واقع در شرق و شمال استان به چشم خواهد آمد.

زوراوند بیان کرد: کاهش حدود سه درجه‌ای دمای روزانه و یک درجه‌ای دمای شبانه از دیگر پیامد‌های ورود این سامانه ضعیف بارشی است با عبور این سامانه در اواخر روز شنبه از جو استان برای یکشنبه پدیده قابل توجه جوی نخواهیم داشت، اما طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه سامانه ناپایدار دیگری جو استان را متاثر خواهد کرد.

او با بیان اینکه این سامانه قوی‌تر از موج اول خواهد بود، گفت: پیش بینی می‌شود نقاط بیشتری از جمله شهر کرمانشاه درگیر بارش هرچند به شکل رگباری شوند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.