رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:مبارزه با کرونا همچنان ادامه دارد.

غربالگری ۹۹ درصد جمعیت مردم اسدآباد برای بیماری کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛دکتربهنام رضا مخصوصی،رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآبادافزود: شهروندان مراقب باشند کرونا همچنان در کمین است وهمکاری خود را در این زمینه ادامه دهند.

او غربالگری  بیش از ۹۹ درصد جمعیت شهرستان برای مبارزه با کرونا را در راستای بسیج ملی کرونا کاری کم نظیری در سطح کشور عنوان کرد و افزود : مرحله دوم غربالگری نیز آغاز شده است  و به لطف خدا با استفاده از پتانسیل سفیران سلامت و هر خانه یک پایگاه سلامت و نیروهای داوطلب بسیج با قوت ادامه دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه همشهریان دو نکته ی مهم در خانه ماندن و شستشوی مرتب دست ها  را رعایت کنند اضافه کرد:فراموش نکنیم کرونا شکست ناپذیر نیست و قطعا با رعایت نکات فوق و فاصله گذاری اجتماعی شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس خواهیم بود.

مخصوصی ادامه داد: ما در حال مدیریت کرونا هستیم و برای کنترل کامل کرونا مردم باید نکات بهداشتی مورد تاکید وزارت بهداشت را رعایت کنند .

او اضافه کرد:با تمهیدات انجام شده و مساعدت مسئولان استانی،شهرستانی و وزارتخانه مشکل تجهیزات و دارو برای مقابله با کرونا در شهرستان وجود ندارد  .

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از شهروندان درخواست کرد همچنانکه تا کنون با خادمان خود در حوزه سلامت همکاری لازم را داشته اند از این به بعد نیز این همکاری را ادامه دهند تا انشالله به زودی جشن غلبه بر کرونا را برگزار کنیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار