رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدگفت: هم افزایی ظرفیت‌های این دو نهاد می‌تواند بسیاری از چالش‌ها را بهبود ببخشد و عملکرد هر دو نهاد را موثر‌تر کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان با بیان اینکه بخشی از ماموریت‌های حوزه اجتماعی و فرهنگی این سازمان هم راستا با برنامه‌های کمیته امداد تعریف شده است، گفت: هم افزایی ظرفیت‌های این دو نهاد می‌تواند بسیاری از چالش‌ها را بهبود ببخشد و عملکرد هر دو نهاد را موثر‌تر کند.

او با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اقدامات متعددی را به منظور فرهنگ سازی سنت حسنه کمک به نیازمندان صورت داده و این روند را ادامه می‌دهد، افزود: برنامه‌های این سازمان در مشارکت با کمیته امداد با سرعت بیشتری پیش می‌رود و برای دو‌مجموعه عملکرد بهتری را فراهم می‌کند.

ملازینلی ادامه داد: با به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و اهمیت اطعام نیازمندان در این ماه و با توجه به شرایط خاص جامعه به‌ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری در ترویج و فرهنگ سازی سنت حسنه اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان با یکدیگر همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.