فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح سومین کارخانه کنستانتره این شهرستان در سالجاری خبر داد.

راه اندازی سومین کارخانه کنستانتره در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛مجید درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: کارخانه کنستانتره گلدره به عنوان سومین کارخانه کنستانتره شهرستان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی  و سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

او با بیان اینکه این طرح،  سه ماهه دوم سال در هفته دولت به بهره برداری  خواهد رسید ، بیان کرد: در حال حاضر یک واحد کارخانه کنستانتره نیز در منطقه حسن آباد امام با تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن و یک واحد کارخانه کنستانتره دیگر در بهمن دره شهرستان در حال فعالیت هستند.

درویشی با اشاره به کارخانه کنسانتره حسن آباد امام و بهمن دره و کارخانه‌های گندله سازی، فرومنگنز و نیز کارخانه در حال راه اندازی کنستانتره گلدره اظهار داشت: این کارخانه‌ها  نقش مؤثری در تبدیل شهرستان به قطب صنعتی خواهند داشت.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به دو طرح تغذیه مصنوعی سد هلور و آجین، گفت: طرح مطالعاتی سد تغذیه مصنوعی هلور و انعقاد قرارداد با پیمانکار انجام شده و عملیات اجرایی این طرح باید سریع‌تر آغاز شود.

او با بیان اینکه با وجود کمبود اعتبارات بخشی از روند طرح مطالعاتی سد تغذیه مصنوعی آجین هم صورت گرفته است، اضافه کرد : اجرای این دو طرح  در سفره‌های زیرزمینی آب منطقه تأثیرگذار خواهد بود ضمن اینکه این دو طرح جزء سند راهبردی سه ساله شهرستان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام /ج
منبع ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.