هشدار به مردم نسبت به کاهش حساسیت به خطرات کرونا

سخنگوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان کرمانشاه با هشدار نسبت به کاهش حساسیت مردم نسبت به خطرات کرونا، این وضعیت را نگران کننده و زمینه‌ای برای شیوع این بیماری در استان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مسعود بهرام نژاد سخنگوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به کاهش حساسیت مردم نسبت به کرونا، گفت : ویروس کرونا هنوز در استان وجود دارد و خطرات آن کم نشده، اما متاسفانه شاهد کاهش حساسیت مردم نسبت به این بیماری هستیم.

او گفت : این کاهش حساسیت می‌تواند تبعات منفی داشته و افراد را نسبت به رعایت نکات بهداشتی و بحث فاصله گذاری اجتماعی بی توجه کند که همین امر زمینه ساز شیوع بیشتر کرونا خواهد شد.

بهرام نژاد افزود: بازگشایی اصناف کم خطر با هدف کاهش مشکلات مالی مردم و بویژه اصناف صورت گرفته و این امر به معنی کاهش خطر کرونا و از بین رفتن این بیماری نیست. خطر کرونا هنوز وجود دارد و مردم باید رعایت کنند.

این مسئول با اشاره به شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در فروردین ماه امسال گفت: در این طرح تردد خودرو‌های غیربومی و فعالیت اصناف غیرضروری ممنوع بود که بر اساس آخرین آمار ۱۱۲۱ واحد صنفی متخلف پلمب شده و ۱۵ هزار و ۴۲۰ خودروی غیربومی نیز به استانهایشان برگشت داده شدند.

او افزود: همچنین در این طرح ۵۱۸ خودرو مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومای شدند و ۳۹ خودروی متخلف نیز توقیف شد.

بهرام نژاد با اشاره به شروع اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از هفته گذشته، گفت: در حال حاضر تردد خودرو‌ها در محور‌ها مجاز است، اما کماکان بحث کنترل موارد بهداشتی در سه محور اصلی استان انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت مراکز خرید استان عادی است، گفت: ذخیره سازی مناسب کالا‌های اساسی در استان صورت گرفته و جای نگرانی نیست.

او افزود: در حال حاضر وضعیت ذخیره سازی کالا‌های اساسی در استان مطلوب است و هر مقدار که بازار نیاز داشته باشد می‌توانیم کالا تزریق کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.