به تازگی رندر جدیدی از آیفون ۱۲ پرو مکس منتشر شده که اطلاعات جدیدی از طراحی آن در دسترس ما قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌رغم این که قرار است اپل در ماه سپتامبر خط تولید جدید خود را معرفی کند، به نظر می‌رسد این شرکت طراحی این دستگاه را به پایان رسانده یا حداقل بیشتر قسمت‌های آن را تکمیل کرده باشد. دلیل این ادعا انتشار رندر CAD جدیدی از یک دستگاه که احتمالا آیفون ۱۲ پرو مکس خواهد بود است.

رندر منتشر شده از آیفون ۱۲ پرو مکس 

رندر CAD جدید اطلاعات زیادی از طراحی این دستگاه به ما منتقل می‌کند، اما هنوز لازم به ذکر است که طراحی که شما در این تصویر مشاهده می‌کنید ۷۰ درصد کامل است. هنوز در طراحی دوربین پشتی و ناچ این گوشی کار‌هایی باقی مانده است.

به هر حال باقی جزئیات قرار است دقیق باشند. همچنین نقشه طراحی که اکنون مشاهده می‌کنید با اطلاعاتی که تاکنون از آن منتشر شده است تا حد زیادی مطابقت می‌کند؛ شایعه‌ها و رندری که امروز منتشر شده به ما دستگاهی شبیه آیپد پرو با حاشیه‌های مسطح را نشان می‌دهد. همچنین کمی از طراحی آیفون ۵s را نیز به ما یادآوری می‌کند.


بیشتر بخوانید: اولین رندر منتشر شده از گوشی آیفون ۱۲


افشای جزئیات طراحی آیفون ۱۲ پرو مکس با انتشار رندر این دستگاه

جزئیات به دست آمده از رندر منتشر شده از آیفون آینده اپل

 این دستگاه دارای صفحه نمایشی بسیار نازک‌تر از نسل‌های پیشین خواهد بود. همینطور در صورت نهایی شدن ناچ مرسوم وسیع‌تر از نسخه OnePlus 6 خواهد بود، اما هنوز هم نسبت به نمایشگر امروز کوچکتر است. این امر به وجود نمایشگر بزرگتر ۶.۷ اینچی در این دستگاه کمک می‌کند، اما بدنه کمی بلندتر و گسترده‌تر نیز خواهد شد.

افشای جزئیات طراحی آیفون ۱۲ پرو مکس با انتشار رندر این دستگاه

در حال حاضر یک طراحی مربعی را برای دوربین چهارگانه این دستگاه در نظر گرفته شده است. آیفون ۱۲ پرو مکس دارای یک سنسور LiDAR است، اما ممکن است همانطور که قبلاً اشاره کردیم، به گونه‌ای متفاوت قرار گیرد. آرایش دوربین هنوز نهایی نیست. سرانجام، بلندگو‌ها ظاهری متفاوت را به وجود می‌آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.