مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: پویش همت جوانمردانه، کمک مومنانه با تمام ظرفیت در استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: به منظور تبعیت از فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به شرایط موجود کشور؛ پویش و رزمایش ملی "همت جوانمردانه، کمک مومنانه با تمام ظرفیت و امکانات جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان راه اندازی می‌شود.

علایی مقدم ادامه داد:در این پویش با همکاری و محوریت بسیج ورزشکاران استان که همواره یکی از بازوان پرتوان ورزش و جوانان در مسائل فرهنگی و خیرخواهانه است پایگاه‌هایی در برخی مراکز ورزشی مرکز استان و همچنین شهرستان‌ها برپا می‌شود و اقلام اساسی و بهداشتی جمع آوری شده بر اساس شرایط و ضوابط؛ بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

علایی مقدم افزود: یکی دیگر از برنامه‌هایی که از طریق این پویش انجام می‌شود فراخوانی است به صاحبان و مالکان باشگاه‌های خصوصی در خصوص اجاره بهای باشگاه ها؛ که در حد امکان آن را ببخشند یا بیشتر آن را تخفیف درنظر بگیرند.

علایی مقدم افزود: این رزمایش تنها معطوف به اقلام اساسی و بهداشتی نیست بلکه تلاش می‌شود تا در زمینه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب از اقشار آسیب پذیر حمایت صورت پذیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه از استقبال و حضور قهرمانان فراملی و ملی و افتخار آفرینان ورزش استان در رقابت‌های المپک و جهانی از این طرح خبر داد و ابراز امیدواری کرد جامعه ورزش و جوانان استان قزوین در این پویش ملی نیز با افتخار و سربلندی گام مهمی را در زمینه اجرای فرامین مقام معظم رهبری بردارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار