ادامه بارش‌های پراکنده در آسمان کویر/ وزش باد شدید در راه است

رئیس گروه پیش بینی سازمان هواشناسی استان یزد گفت: بارش‌های پراکنده که از چند روز گذشته در آسمان کویر شروع شده است تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

سید عباس میرحسینی رئیس گروه پیش بینی سازمان هواشناسی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته عمدتا در ارتفاعات و مناطق مختلف استان شاهد رگبار‌های پراکنده بودیم که تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به بارش های بهاری در مناطق مختلف استان،  افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا با بهبود شرایط رطوبتی، در بیشتر مناطق حاکم بر استان به ویژه در ارتفاعات  بارش رگباری و گاهی توام با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

میرحسینی ادامه داد: بارش های بهاری در استان یزد به خصوص در ارتفاعات باعث خوشحالی کشاورزان شد.

رئیس گروه پیش بینی سازمان هواشناسی استان یزد بارندگی همراه با تگرگ در ارتفاعات میبد و اردکان را از دیگر تحولات جوی روز‌های آینده در استان یزد دانست و افزود: در ۲۴ ساعته گذشته از ایستگاه ده‌بالا بارش ۱۷ میلی متر، توده ۱۲ میلی متر، علی‌آباد ۱۰.۵، سورک ۱۰ و شمسیان بارش ۱۰ میلی متری باران گزارش شده است.

او گفت: آسمان امروز استان صاف تا قسمتی ابری همراه با بارش های پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود و این بارش ها همچنان در استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.