برگزاری انتخابات در استان یزد در امنیت کامل

فرمانده فراجا در استان یزد گفت: انتخابات در استان یزد در امنیت کامل در حال برگزاری است.

 سردا بهدانی فر فرمانده فراجا در استان یزد گفت: انتخابات کار بزرگی است و امنیت بزرگی هم می‌خواهد، همکاران انتظامی از هفته‌ها قبل در استان برای برقراری امنیت در حوزه‌ انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی تلاش کردند تا امروز بتوانند امنیت خوبی را در ۸۷۰ شعبه‌ اخذ رای برقرار کنند.

وی ادامه داد: ازساعت ۵ صبح نیروهای انتظامی  در بخشداری ها، فرمانداری‌ها حضور پیدا کردند، صندوق‌ها را با کمک دستگاه‌های نظارتی به شعب انتقال دادند و هم اکنون مشغول تامین امنیت مردم در شعب اخذ رای در سراسر استان هستند.

فرمانده فراجا استان یزد گفت: ۵ هزار نفر نیرو در سطح استان به کار گیری کردیم و بخشی از همکاران سپاه و بسیج را هم را به کمک طلبیدیم تا بتوانیم امنیت خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

سردار بهدانی فر ادامه داد: از ساعات اولیه صبح به بسیاری از شعب سرکشی داشتم و یک هماهنگی، انسجام و تفاهم بسیار خوبی بین همکاران بنده در شعب اخذ رای و مسئولین شعب و نماینده‌ی فرماندار وجود دارد که بتوانند یک امنیت خوبی را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در فرایند انتخابات در استان و سطح کشور نداشته ایم گفت: تا هرزمانی که انتخابات تمدید شود همکاران ما امنیت را برقرار خواهند کردو مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.