استاندار مرکزی از اعزام کادر درمانی به مشهد الرضا بعد از گذر از بحران کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی به همراه فرماندار شهرستان اراک وجمعی از مسئولان مربوطه ضمن بازدید از روند درمان بیماران کرونایی در بیمارستان ولیعصر اراک و عیادت از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با اهدای شاخه گل از زحمات و تلاش‌های صادقانه کادر بهداشتی و درمانی این بیمارستان قدر دانی و تشکر کرد.

زیارت امام رئوف هدیه استاندار مرکزی به مدافعان سلامت

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،با بیان اینکه بیمارستان ولیعصر اراک یکی از قطب‌های مهم مرکز درمانی مقابله با ویروس کروناست یک خبر خوشحال کننده هم داد و گفت: در صورت فراهم بودن شرایط و بعد از گذر از بحران کرونا کادر درمانی را به مشهد الرضا اعزام خواهیم کرد.

آقازاده از مردم خواست در قطع زنجیره انتقال و شروع این ویروس تلاش کنند و حتی الامکان در خانه بمانند تا شرایط شرایط امیدوارکننده‌ای که در استان مرکزی ایجاد شده تقویت شود و از این بیماری به طور کامل عبور کنیم.

او ضمن قدردانی و تشکر از زحمات مدافعان سلامت در استان مرکزی به خصوص کادر درمانی مرکز ولیعصر گفت: ایثارگران عرصه سلامت با از جان گذشتگی خود به مقابله با کرونا برآمده اند به طوری که حتی برخی از کادر درمان به این ویروس مبتلا شده اند.

استاندار مرکزی همچنین با عیادت از بیماران پروانه‌ای و قدردانی از زحمات کادر درمانی بیمارستان ولیعصر اراک اضافه کرد: این بیمارستان یکی از مراکز اصلی درگیر با این ویروس است، اما درگیری این مرکز و مواجهه با ویروس کرونا باعث نشده تا از ارائه سایر خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان غافل شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.