مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از کاهش۵۳ درصدی تردد در جاده‌های استان خبر داد.

کاهش ۵۳ درصدی تردد در جاده‌های همدانمصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: بر اساس آمار‌های ثبت شده از روز ۲۵ اسفند تا کنون، ۱۰ میلیون و ۱۲۱ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان همدان انجام شده است.

اوبا بیان اینکه  بیشترین تردد خودرو‌ها در مسیر رفت و برگشت همدان و بهار به ثبت رسیده است افزود:پارسال در این بازه زمانی ۱۷ میلیون و ۵۷۸ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شده بود.

مدیرکل راهداری استان همدان با بیان اینکه ۶۱ دوربین ثبت تخلف و ۲۳ سامانه دوربین نظارتی در این استان فعال است، بیان کرد: ۷۴ سامانه تردد شمار، میزان تردد خودرو‌ها در جاده‌های این استان را ثبت می‌کنند.

پناهنده از کاهش تردد‌های روز بیست و نهم فرودین امسال در مقایسه با پارسال خبر داد و افزود: دیروز ۲ میلیون و ۱۵ هزار خودرو وارد استان و ۲ میلیون و ۸۴ هزار خودرو از استان خارج شدند.

او افزود: مردم می‌توانند با استفاده از نرم افزار ۱۴۱ و یا پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت راه‌های کشور به نشانی www.۱۴۱.ir تصاویر نقاط پرترافیک را به شکل زنده مشاهده کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.