جانشین مدیر آستان مقدس امامزاده صالح (ع) گفت: خبری مبنی بر باز شدن امامزاده‌ها اطلاع رسانی نشده است اما ویژه برنامه هایی برای ماه مبارک رمضان داریم.

امیر حمزه گل محمدی جانشین مدیر آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در گفت و گو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌های ماه رمضان آستان مقدس امامزاده صالح (ع) گفت: برای ماه رمضان برنامه‌های ویژه‌ای داریم که دهه اول از شبکه قرآن، دهه دوم در وقت سحر از شبکه پنج پخش خواهد شد. البته پخش تلویزیونی دهه سوم هنوز قطعی نشده است. همچنین این برنامه‌ها را از طریق فضای مجازی و سایت آستان مقدس به آدرس saleh.ir پخش خواهیم کرد.

وی افزود: ما از قاریان بین المللی قرآن، مداحان معروف کشور و از خطبای ارزشمند کشور دعوت خواهیم کرد تا بتوانیم فضای یک زیارت عالی و دلنشین را برای مردم عزیز و مشتاقان زیارت امامزاده صالح (ع) فراهم کنیم.

گل محمدی بیان کرد: متاسفانه با شرایط موجود، زائران و مشتاقان زیارت این امامزاده بزرگوار از فیض زیارت حضوری محروم هستند, اما سعی داریم تا فعالیت‌های شبانه روزی را در سایت‌های مجازی ادامه دهیم تا عاشقان امامزاده صالح از طریق فضای مجازی او را زیارت کنند.

جانشین مدیر آستان مقدس امامزاده صالح (ع) عنوان کرد:درحال حاضر خبری مبنی بر باز شدن امامزاده‌ها اطلاع رسانی نشده است و در شبهای قدر نیز ویژه برنامه هایی داریم که به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار