فعال سیاسی گفت: دعوا بین جریانات سیاسی تا چند سال گذشته اهمیت زیادی برای مردم داشت، ولی الان جز عده‌ای محدود، کسی به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهد.

سید محمد غرضی فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره تحریم های آمریکا حتی در دوران کرونا گفت: مردم ما تا کنون از غربی‌ها جز شر ندیدند و اتفاقات ۲۸ مرداد، جنگ تحمیلی و بلا‌هایی که آمریکا سر ملت ایران آورده است را فراموش نمی‌کنند.

این فعال سیاسی در ادامه مطرح کرد: امروز می‌بینیم که خیلی از مردم جریانات سیاسی را فراموش کردند و شاید عده کمی از جزئیات آن‌ها با خبر باشند؛ امروز دیگر این جریانات اهمیتی برای مردم ندارند و مردم بیشتر درگیر زندگی و مشکلات خود هستند تا اینکه بخواهند به جریانات سیاسی اهمیت بدهند.

غرضی در پایان گفت: دعوا بین جریانات سیاسی تا چند سال گذشته اهمیت زیادی برای مردم داشت، ولی الان جز عده‌ای محدود، کسی به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهد و برای مردم هم فرقی ندارد چه کسی مدیریت کشور را دست بگیرد؛ چیزی که مردم لمس می‌کنند و به آن اهمیت می‌دهند، تاثیراتی است که این افراد و جریانات در زندگی مردم دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار