مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی ام فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: دیروز فردی هنگام آبیاری باغات داخل رودخانه بخش اسفرورین افتاد و به علت آشنا نبودن با مهارت شنا جان خود را از دست داد.

سرهنگ عزیزی افزود: با تلاش گروه‌های امدادی و ماموران انتظامی، جسد متوفی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

دستگیری سارق سیم برق

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و کابل تلفن در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ عزیزی افزود: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات به عمل آمده پلیس موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار شد.

او گفت: در یک عملیات غافلگرانه سارق توسط پلیس دستگیر شدند و در بازجویی‌های بعمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت سیم برق و کابل تلفن اعتراف کرده اند.

دستگیری باند سارقان اماکن دولتی در الوند

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: با دریافت گزارش‌هایی از سرقت از اماکن چهار دستگاه و اداره دولتی در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی باند ۲ نفره سارقان اماکن دولتی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او اضافه کرد: در بازرسی از محل دستگیری سارقان ۲۲ قلم کالای سرقتی شامل، مانیتور، تلفن رومیزی، چابگر، اسکنر، ماشین حساب برقی، موس، کیبورد و هاب شبکه، پنل ثبت ورود و خروج نیز کشف شد.

سرهنگ منصوری اظهارداشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت اماکن دولتی در شهرستان البرز اعتراف کردند.

انحراف به چپ راننده وانت حادثه آفرید

معاون اجتماعی استان قزوین گفت: در شهرستان "تاکستان" محور "مزار – اک" بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید با یک دستگاه وانت پیکان، راننده و سرنشین پژو پارس به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و راننده پیکان وانت هم مجروح و به مراکز امدادی منتقل شد.

سرهنگ احمد اشرفی افزود: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را انحراف به چپ وانت پیکان اعلام کرده اند.

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا

سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محور ترانزیت به یک دستگاه وانت نیسان حامل ۳ هزار لیتر گازوئیل مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او افزود: با بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل سوخت است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: سوخت به شرکت نفت تحویل داده و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
یلدا
۱۸:۲۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
چرا.این.حوادث.باعث.مرگ مرد.پنجاه.ساله.شد؟؟
آخرین اخبار