روحانیون محوریت رزمایش مواسات و همدلی باشند

مدیر کل سازمان تبلیغات استان یزد گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، محوریت روحانیون در رزمایش مواسات کمک به نیازمندان باشد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیر کل سازمان تبلیغات استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: سازمان تبلیغات کل کشور در حال نوشتن دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه مساجد، حسینیه‌ها و مجالس اهل بیت است که امیدواریم با رعایت این دستور العمل ها، فعالیت مساجد به زودی از سرگرفته شود.

او افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان، محوریت روحانیون در رزمایش مواسات کمک به نیازمندان باشد.

حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان یزد نیز در رابطه با فعالیت مساجد در ماه مبارک رمضان، گفت: فعالیت مساجد در ماه مبارک رمضان بر اساس مصوبه‌ی ستاد ملی کرونا است.

او  افزود: در صورت فعالیت نداشتن مساجد، فعالیت مساجد در قالب فعالیت‌های فرهنگی از طریق فضای مجازی شامل برگزاری مجالس روضه خوانی، ختم قران و خواندن دعا خواهد بود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان گفت: در صورتی که مساجد در ماه مبارک رمضان همچنان بسته باشد، مردم به جای افطاری دادن می‌توانند با همکاری امام جماعت مساجد و هئیت امنا به شناسایی افراد کم بضاعت بپردازند و بسته‌هایی در قالب معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار