رییس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمانشاه از رصد وضعیت واحد‌های آموزشی و اداری توسط کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش استان در ایام مواجهه با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد جواد نوع‌نواز رییس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : با ظهور و شیوع بیماری کرونا در سطح کشور که تعطیلی واحد‌های آموزشی و کاهش ساعت فعالیت اداری را به دنبال داشت، کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش استان با تشکیل نشست‌هایی به رصد وضعیت پرداخت.

او گفت : با توجه به اهمیت موضوع، تصمیماتی در این نشست‌ها اتخاذ گردید که از اهم آن‌ها می‌توان به اعلام ممنوعیت استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی و لزوم بسترسازی برای جایگزین داخلی آن‌ها در آموزش‌های مجازی و بحث اطلاع‌رسانی، پایش وضعیت واحد‌های آموزشی و اداری به صورت مستمر در سطح استان، آمارگیری از دانش‌آموزان و فرهنگیان مبتلا به کرونا در سطح استان به صورت روزانه و... اشاره کرد.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان در خصوص ایمنی مدارس در این ایام افزود: با توجه به این‌که مدارس استان ضدعفونی شده‌اند و در حالت ایزوله هستند مستخدمان باید از ورود افراد به غیر از کادر واحد آموزشی ممانعت به عمل آورند و در صورت بروز هرگونه مشکلی واحد حراست اداره خود را در جریان قرار دهند.

نوع‌نواز با اشاره به انحصاری بودن پست‌های سازمانی و لزوم صدور ابلاغ بر ممنوعیت فعالیت در پست‌های دیگر تاکید کرد و افزود: این موضوع به مناطق و شهرستان‌های استان اعلام شده است و در صورت بروز هرگونه تخلف با فرد متخلف برابر مقررات برخورد می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.