با وجود تدابیر سختگیرانه و ممنوعیت های عمومی ۱۵۰ نفر تنها در چند ساعت گذشته به شمار مبتلایان به کرونا در اسرائیل افزوده شده و تعداد مبتلایان به ۱۳ هزار و ۲۵۶ نفر افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، با وجود تدابیر سختگیرانه و قرنطینه عمومی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، ویروس کرونا همچنان در حال گسترش در این منطقه است به طوری که ۱۵۰ نفر به شمار مبتلایان کرونا تنها در عرض چند ساعت گذشته افزوده شده است.

شمار کل مبتلایان در اراضی فلسطین اشغالی به ۱۳ هزار و ۲۵۶ نفر افزایش یافته است.

همچنین در همین بازه زمانی، ۱۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.


بیشتر بخوانید:


بدین ترتیب تعداد کل قربانیان ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۶۵ نفر رسید.

به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۱۲۴ نظامی صهیونیست دیگر به این ویروس کشنده آلوده شده‌اند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی تا کنون یک هزار و ۳۱۰ نظامی را به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا قرنطینه کرده است.

همچنین گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

پیش از این انگلیس از رژیم صهیونیستی درخواست چندین دستگاه تنفس مصنوعی کرده بود که با مخالفت سران صهیونیستی همراه شد. بر اساس اخبار منتشر شده از انگلیس، بیمارستان‌های این کشور طی ساعات آتی با اتمام تجهیزات پزشکی روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار