تجمع در دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام سیم کارت خطر ابتلا به کرونا را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، تجمع مردم در دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام سیم کارت بدون در نظر گرفتن فاصله اجتماعی خطر ابتلا به کرونا را افزایش داده است.

از جمله این تجمعات بی ملاحظه شهر های استان مرکزی است که مردم  برای ثبت نام سیم کارت در دفاتر پیش خوان دولت تجمع فشرده دارند علاوه بر تجمع دیروز مردم در دفاتر پیشخوان دولت برای دریافت سیمکارت  امروز هم همین موضوع تکرار شد .

کرونا در کمین سالمندان حاضر در دفاتر پیشخوان

در این تجمعات از جمله شهر کمیجان  شاهد حضور گروه‌های حساس مثل سالمندان هستیم که تاکنون سیم کارتی نداشته اند و برای ثبت نام صف کشیده اند که خطر ابتلا به این بیماری در این گروه حساس سنی را افزایش می‌دهد.

مسئول یکی از دفاتر پیشخوان دولت در شهر کمیجان کمیجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ما فقط متولی هستیم و متاسفانه راهکاری از سوی دولت برای رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در ثبت نام سیم کارت ارائه نشده است.

این مسئول افزود:  اکثر کسانی که برا ی ثبت نام سیمکارت در این دفتر حضور پیدا کرده اند مسن هستند و این برای آنها خطرناک هست و علاوه بر اینکه مشکلات کندی و قطع و وصل شدن  سایت ثبت سیمکارت موجب طولانی شدن این حضور می شود.

مردم هم ضمن ابراز نگرانی از این تجمعات فشرده از مسئولان خواستند برای حل این مشکل تدبیر کنند.

با توجه به اعلام دولت مبنی بر پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرست خانوار‌ها در خلال اجرای این طرح اعلام شد، سرپرست خانوار‌ها باید با سیمکارتی به نام خودشان ثبت شده باشد و سرپرستان خانوار‌هایی که سیمکارت به نامشان نیست با مراجعه به دفاتر پیشخوان سیم کارت دریافت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.