فرمانده انتظامی لرستان گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۳۴۱۵ دستگاه خودروی غیربومی به مبدأ بازگردانده شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب  فرمانده انتظامی لرستان اظهارداشت: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۴۴۱ دستگاه خودرو غیربومی توقیف و ۳۴۱۵ خودرو با مبلغ ۵ میلیون ریال اعمال قانون شدند.

او ادامه داد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در حال اجرا و تا پایان فروردین ادامه خواهد یافت.

فرمانده انتظامی لرستان با تقدیر از زحمات کادر درمانی، پرستاران و پزشکان که شبانه‌روز برای کنترل و مهار بیماری کرونا تلاش می‌کنند، افزود: امروز همه قدردان زحمات و تلاش‌های مخلصانه و مجاهدت‌های این عزیزان هستیم.

مهدیان نسب ادامه داد: در راستای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و اجرای پروتکل‌های بهداشتی ساختمان ستاد پلیس راهور طی ۱۴ مرحله گندزدایی و ضدعفونی شده است تا محیطی بی‌خطر و امن برای مراجعان به وجود آید.

او تصریح کرد: برای کنترل بیماری کرونا امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همراهی مردم هستیم و امیدوارم تک‌تک شهروندان با درک حساسیت مسئله، همانند ایام نوروز که همکاری خوبی داشتند در روز‌های پیش رو نیز این همراهی را تداوم بخشیده و به توصیه‌های ارائه شده در خصوص عدم خروج از منزل جز در موارد ضروری عمل کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.