میرزایی از افزایش وام کرونایی زنان سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین میرزایی سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک گفت‌وگو تلویزیونی درباره آخرین جزئیات از پرداخت وام یک‌ میلیونی کرونا اظهار کرد: فقط کسانی که در فهرست یارانه بگیران هستند می‌توانند وام یک میلیون تومانی را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه باید با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است کد ملی سرپرست خانوار به کد ۶۳۶۹ ارسال شود، افزود: این به معنای آن است که من متقاضی دریافت این وام هستم و شما می‌توانید اقساط این وام را از یارانه من کسر کنید.

میرزایی درباره علت ازدحام در مقابل دفاتر پیشخوان دولت تصریح کرد: ازدحام مردم به دلیل رایگان شدن سیم کارت بود، اما اپراتور‌ها از دیروز سیم کارت‌ها را به صورت رایگان و آنلاین به فروش رساندند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با بیان اینکه مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی تمدید شد و تا یکشنبه هفته آینده فرصت باقی است، گفت: افرادی که تا ۳۱ فروردین ماه ثبت نام خود را انجام دهند، ۴ اردیبهشت ماه وام یک میلیون تومانی را دریافت می‌کنند و افرادی که تا یکشنبه ۷ اردیبهشت ماه ثبت نام کنند تا ۱۱ اردیبهشت وام خود را دریافت خواهند کرد.

وی بیان کرد: بعد از ارسال کد ملی هیچ کار دیگری لازم نیست افراد انجام دهند و ما بعد از دریافت پیامک از آن‌ها احراز هویت می‌کنیم و کد ملی و شماره تلفن را مطابقت می‌دهیم و پرداخت وام انجام می‌شود.

میرزایی گفت: بنابر آنچه که در دولت مصوب شد، ۴ میلیون خانوار جزء اقشار خاص محسوب می‌شوند که یکی از این‌ گروه‌ها زنان سرپرست خانوار هستند، این افراد اگر تعداد خانواده‌شان یک نفره باشد یک میلیون تومان وام دریافت می‌کنند و اگر تعداد اعضای خانواده‌شان ۲ تا ۳ نفره باشد ۵۰۰ هزار تومان بیشتر و اگر ۴ نفره یا بیشتر باشند ۱ میلیون اضافه‌تر می‌گیرند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حتما سیم‌کارت باید به نام سرپرست خانوار شود؟ گفت: ۲.۵ میلیون سرپرست خانوار سیم کارت به نامشان نیست که از این تعداد ۷۰ درصد در شهر‌ها و ۳۰ درصد در روستا‌ها هستند.

میرزایی گفت: وقتی نظام بانکی متعهد به پرداخت وام است و باید بازپرداخت این تسهیلات صورت گیرد، لذا به یک برگ و یا سند قانونی نیاز است که من وام را به افراد پرداخت کردم و نیاز است که اقساط پرداخت شود، بنابراین دو راه وجود دارد؛ یک راه این است که به بانک‌ها مراجعه کنند و اسناد ارائه دهند و راه دیگر آن است که به صورت غیر حضوری این اتفاق رخ دهد.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا ادامه داد: یکی از راه‌های احراز هویت افراد به صورت غیر حضوری است که در شرایطی فعلی لازم است سیم کارت به نام فرد باشد و سرویس‌های ما بتوانند کد ملی سرپرست خانوار را با شماره‌ای که به نام خود اوست تطبیق دهند.

میرزایی درباره مشمولان بسته معیشتی که وام یک میلیونی را دریافت می‌کنند، گفت: افرادی که تا این لحظه جزء لیست دریافت کنندگان بسته معیشتی بودند حتماً در لیست یارانه‌بگیران نیز قرار داشتند، پس وام یک میلیون تومانی را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: شناسایی افرادی که درآمد ثابت، شغل، خودرو، مسکن نداشتند و از لحاظ شاخص‌های مالی در پایین‌ترین دهک قرار داشتند برای دریافت بسته معیشتی کرونا با رقم ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان صورت گرفت و لیست آن‌ها در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار داده شد و آن‌ها نیز در حال پرداخت این بسته معیشتی به این افراد هستند.

میرزایی تصریح کرد: درست است که ما شماره حساب سرپرستان خانوارها را در اختیار داشتیم و هر ماه یارانه به حساب آن‌ها واریز می‌شد، اما برخی از سرپرستان خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی نبودند، پس ما نمی‌توانستیم بدون اجازه سرپرستان خانوار وام را واریز کنیم و اقساط را از حساب آن‌ها کسر کنیم و پس افراد باید اعلام کنند که ما وام را می‌خواهیم یا نمی‌خواهیم.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا اضافه کرد: متقاضیان دریافت وام یک میلیون تومانی پس از پذیرش شرایط باید با سیم کارتی که به نام خود سرپرست خانوار است اعلام کنند که شرایط را می‌پذیرند تا وام را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه سیم کارت مانند یک حساب بانکی و متعلق به خود فرد است، خاطرنشان کرد: شهروندان برای دریافت سیم‌کارت از مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
آزادی
۱۱:۲۵ ۲۸ دی ۱۳۹۹
سلام من همسرم کرونا گرفت فوت کرد.
الان من یک زن تنها هستم بایک فرزند 4ساله لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
آتنا
۲۳:۱۹ ۰۶ دی ۱۳۹۹
بنده سرپرست خانواده ام باسه فرزند زندگی خیلی سخته کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
Mirghyasi
۱۷:۲۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
سلام
بنده سرپرست خانوار هستم برای ماهم یک میلیون واریز شده بقیه وام کی واریز میشه واقعا احتیاج دارم تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام من زن بی سرپرست هستم پول پیش خونه ام 3میلیون تومانه هرجامیرم وام نمیدن خونه نمیتونم بااین پول کم تهیه کنم لطفاکمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
چرا میگید زنان سرپرست خانوار بیشتر از ۱ملیون میگیرن در صورتی که واقعیت نداره مادرم سرپرست خانوار ۴ نفرم هستیم همون ۱ ملیون تومن واریز شد اونم شد خرج دوا و دکتر مادر بیچارم، ما ها چه گناهی کردیم چرا این همه اختلاف طبقاتی باید باشه ،خدارو شکر ماشین شده یه رویا برای امثال ماها ،خیلیا بودن احتیاجی به یارانه ماهیانه کرونا نداشتن و در آمد ملیونی داشتن پول براشون واریز شد، با این وضعییت فعلی پولدارها ثروت مند تر شدن ، فقیر ها هم فقیر تر و بی امید تر شدن ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام من سر پرست خانواده ام 2 تادختر دارم مستاجر هستم عضو کمیته امداد هستم از اونجا هم ک هر چی میگیرم 12 میلیون وام ودیعه برداشتم برا اقساطم میره تو بد شرایطی قرار گرفتم توروخدا پیام منو میخونید کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
نسیم یوسفی
۱۲:۵۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
وام کرنایی یک میلیونی برای زنی که مستاجره وسرپرست نداره کفایت نمیکنه حداقل به تعدادافرادخانواده بود بهتربودچون زندگی برای ما قشرضعیف خیلی خیلی سخته من یک میلونوگرفتم اما واقعا برکت نداست
Iran (Islamic Republic of)
نسیم یوسفی
۱۲:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
من ۱۱ساله سرپرست خانواده هستم دوتا بچه دارم ویه مادرپیرکه هیچ سرپرستی نداریم ومستاجرهم هستیم عضدکمیته امدادم اما نه مسکن مهر ثبت نامم میکنن نه بسته معیشتی واقعا پرداخت کرایه خونه وخرج خیلی سخته اگرشرایط خونه دارشدم محیا میشد بزرگترین لطف بوددرحق ما
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۴۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
مادرم سرپرست خانوار ک من و برادرم هستیم ... وام کرونا براش واریزنشد هیچ نوع درامدی نداره منم کار روزانه انجام میدادم وکمک می کردم ک با کرونا درامدی ندلرم لطفا رسیدگی کنید .
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۵:۱۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
من زن سرپرست خانواده هستم با دو تا بچه با خط به نام خودم بیشتر از ده بار کد ملی ارسال کردم وام برای من نریختن حتی یارانه منشیعتی به من و بچه هام نمیدن هیچ چیز هم جز یدونه سیم کارت به نام نداریم بخور توی سرتون با این اداره کردن کشور
Iran (Islamic Republic of)
الهه مشیرپناهی
۱۶:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چ وام ی میلیونی زنان سرپرست واریز نمی‌کنید سر پرست خانوارم چیزی بنامم نیست بسته معیشتی 400 توانیم بما چ تعلق نمیگیرد
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضاتقوی رنجبری
۱۲:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من برایی وام 2ملیون تومانی اضافه نیاز شدد دارم متشکرم
Germany
لیلا محمدی
۱۲:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یک خانم و سرپرست خانوار هستم که فرزندم تحت تکفل من میباشد
گفته بودید که بیشتر یک میلیون ت به افرادی مث من وام تعلق میگیرد
اما ندادید! چرا؟!
Iran (Islamic Republic of)
ف ع
۱۰:۵۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من سرپرست خانواده ام با 4 تا بچه فقط یک ملیون واریز کردن مگه قرار نبود 2 ملیون واریز کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا بقیه وام دومیلیون تومنی زنان سرپرست خانوار نمیدید الان ۱۶اردیبهشت است من که شوهرم مرده ۳تا بچه دارم تحت پوشش کمیته هستم چه کنم درامدی حزیارانه مستمری کمیته ندارم
Iran (Islamic Republic of)
زهره باباپور
۰۱:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام
منم زن سرپرست خانوتر هستم ۴تا بچه دارم وبه مشغت دارم زندگی میکنم واقعا اونایی که میگن بابت کرونا به داد بی وضاعتا میرسن کجا هستن چرا به داددل ما نمیرسن اینا پس دروغه الان او۲۰۰تا ۶۰۰هزارتومنارو به کیا میدن حتا از کمیته هم اونقدی به ما رسیدگی نمیکنن من ۴تا بچه دارم که همیشه گشنه ایم چرا این همه الکی میگن مگه نمیگن به زنان سرپرست وام بیشتری میدن یا معیشتی ۲۰۰تا ۶۰۰ به ما تعلق نمیگیره به کیا میدن ای خدا خودت به داد دل ما برس از این دولت که چیزی اید ما نشد مستاجرم ماهی ۵۰۰ هزارتومن کرایه خونه میدم ماهی ۱میلیون قسط میدم از کجا بیارم اگه واقعا این پیام منو میخونین به دادم برسین نزارین به راهای بدکشیده بشم اگه پیامم به دستتون رسیده کمکم کنین
United States of America
ندا
۱۲:۵۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من يه زن بي سرپرست هستم بيكارم يه بچه دانشجو دارم ماهي ١/٥اجاره ميدم يك ميليون وام داديد فقط تونستم قبض و شارژ ساختمان بدم انصاف نيست تو اين شرايط اين بار سنگين زندگي رو چطور تحمل كنم شغل هم ديگه ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من چهارفرزنددارم همسرم بابیماری کرونافوت شده هیچ درآمدی هم ندارم خونه هم نداریم دولت هیچ حمایتی ازمانکرده
Turkey
س
۲۰:۴۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من یه خانم سرپرست خانوارم یه میلیون وام زنان سرپرست برای من واریزنش
دبایدچکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
اذرهنرمندی فروتنی
۱۱:۳۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام من سرپرست خانوادهام وام یک میلیونیرو گرفتم سه نفر هستیم 500هزارتومان کی واریز میشود
Iran (Islamic Republic of)
پروانه حاج نژاد
۱۰:۰۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من از زنان سرپرست خانواده
کارم خدمات دو فرزند دارم پسر بیکاره ۱۲۰۰ حقوقم ۸۵۰ کرایه خونه میدم نه خونه نه ملک هیچی ندارم
امثال ما که باید در اولویت باشند هنوز هیچ کاری درمورد پرداخت وام یک میلونی نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سرپرست خانواده ی بچه دارم باید بیشتر از ی تومن ب من تعلق می گرفت ولی ی تومن زدید
Iran (Islamic Republic of)
واحد زرپور
۱۸:۳۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام بنده کارگر روز مزدم و گاهی وقتها بیکار میشم دست فروشی میکنم باچهار تا بچه خانواده شش نفری هستم دوتا از بچه ها هم دوقلو هستند که نه بهزیستی حمایتی کرد از دوقلوها ونه یارانه کورنا بهمون دادن با چهل روز بیکاری دولت هیچ حمایتی از خانواده شش نفری کارگر نکرد چی بخوریم نه کاری نه جایی بیمه دارم ۱ میلیون هم وام دولت بهم داد برای بچه ها نسیه آورده بودم از شیر خشک گرفته تا وسایل دیگها۱میلیونم تمام شدفقط از مسعولین این درخواست دارم وام ۲میلیونی را بهمون بدهن تا زندگیم یکم سرو سامان بگیره مرسی از مسعولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یک زنم وسرپرست دو تا بچه برام چرا وام یک میلیونی پرداخت نشده من شماره ملی خودمم ارسال کردم چرا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۷:۰۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام پس کی یارانه کرونازنان سرپرست خانواده رابه حسابشان واریزمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
Leila
۱۷:۰۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرایارانه کرونابه حساب زنان سرپرست خانواده واریزنمیشود
Iran (Islamic Republic of)
نسميه
۱۵:۱۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
وام
Iran (Islamic Republic of)
امان الله پالوانه
۰۷:۴۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسته معیشتی ۳۵۰ هزاری را بخاطر سنی بودنم ندادن
Iran (Islamic Republic of)
بهارک
۲۱:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من 10سال که جدا شدم الان 1سال دخترم کاملا پیش من هست بماند که قبل آن هم تمام مخارج و ....به عهده من هست پدرم واریز ماهیانه برای کمک به اجاره بنده رابه عهده دارد خودم سرویس مدرسه الان حضانت دخترم با پدرشه ولی پیش من و او یارانه و دیگر مبالغ را دریافت می‌کند اصلا هم نمیخوام با ایشون به خاطر شرایط روحی دخترم مواجه بشم که حضانت را به من بدهد کمک میخوام از شما که چه کنم
Iran (Islamic Republic of)
صبر
۱۶:۵۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همون یک تومنو دادن اضافه نکردن.من سرپرست خانوارم با دو تا بچه
Iran (Islamic Republic of)
آزاد
۰۸:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
مادر من سرپرست خانوار هست یک ملیون به حساب ش واریز نکردن چه برسه به اضافه
Iran (Islamic Republic of)
مولازاده
۰۴:۰۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
من‌سرپرست‌خانواده‌هستم‌با‌دو‌تا‌بچه‌وام‌ندادن
Iran (Islamic Republic of)
مولازاده
۰۴:۰۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
من‌سرپرست‌خانواده‌هستم‌با‌دو‌تا‌بچه‌وام‌ندادن
Iran (Islamic Republic of)
مولازاده
۰۳:۴۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
به‌ماهم‌وام‌ندادن‌سیم‌کارت‌هم‌ندارم‌چکار‌کنم
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۰۱:۳۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
من زن سرپرست خانواده هستم ولی نه کمک معیشتی ریختند نه بیشتر از یک میلیون من تحت پوشش کمیته هم هستم ولی اگر شما چیزی دیدید ما هم دیدیم فقط به آشناهای خودشون بسته های حمایتی میدن
Iran (Islamic Republic of)
ز س
۱۳:۴۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من زن سرپرست خانوار سه فرزند دارم عضو کمیته امداد هستم پس چرا فقط یک ملیوون واریز کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
من سرپرست خانوادم پس چرا گفتبد زنان بیشتر میگیرن یک میلیون فقط واریز شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس چراماکه سرپرست زن خانواده هستیم همان یک میلیون تومان رادادند
Spain
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من زن سرپرست خانوارم با سه فرزند چرا گفتند وام کرونایی زنان سرپرست خانوار افزایش شده برا من همون ی تومان و ریختند
Iran (Islamic Republic of)
صدیقه امیری گویگانی ...
۰۶:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سرپرست خانواده هستم ..۱ملیون واریز کردن اضافه بهم ندادن ...چرا
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۰۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا سیمکارت ها رو فعال نمیکنن هر جا میرم میگن سایت ها بسته هستن سیم کارت گرفتم ولی فعال نیست لطفا رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۵۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقا لطفا پیگیری کنید جواب این مردم رو بدید خدا رو خوش نمیاد الکی میگید به زنان سرپرست بیشتر میدیم ...خواهشا یکی جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۸:۲۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ب دولتمردان باهوش خوب شماک اینقدر زرنگ هستید میشه بگید وقتی یبار ثبت نام میکنن وامی نیومده از کجا بدوننک مرحله دوم میاد و اگ ثبت نام کردن نیومده برای مرحله دوم صبر کردن نیاد چی پس چرا بجای اینک بگوید اگر بعد از مرحله دوم نیامد یک هفته وقت دارن ثبت نام کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام منم زنم سرپرست خانوار با دو فرزند قرار بود واسه زنان سرپرست خانوار بیشتر بریزید چی شد.ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
مادرمن سرپرست خانواده هست و تحت پوشش کمیته حتی وام یک میلیون تومانی ام براش نریختن چه برسه ب اضافیش برای چی برای مادرمن واریز نشده لطفاپیگیری کنین
Iran (Islamic Republic of)
زس
۰۷:۴۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من زن سرپرست خانوار ۳ نفره هستم فقط یک تومن دریافت کردم پس بقیه ی وام من کی واریز میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
زهراپیدایش
۰۱:۲۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
من. سرپرست سه. تادخترم هستم پس چرا. یک میلیون واریزشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا برای زنهای سرپرستان خانوار واریز اقزایش نشود چرا
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۲۲:۰۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من هم سرپرست خانوار هستم و هیچ منبع درامدی ندارم فقط یک میلیون رو دادید
Poland
مسلم
۱۸:۵۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من مادرم سرپرست خانوار هستش و 3 نفریم گفتید به کسایی که مادر سرپرسته تا 1ونیم میدید چون 3نفر باشید، الان 1تومن دادان جریانش چیه؟ تشکر از زحماتتون
Iran (Islamic Republic of)
فرجی
۱۸:۳۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام،تحت پوشش کمیته هستم.فقط یک میلیون وام یارانه دریافت کرده ام.مگه قرار نبود به زنان سرپرست خانواده بیشتر پرداخت کنند؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من زن سرپرست خانواده هستم ولی وام اضافه دریافت نکردم همون یک میلیون واریز شده چرا الکی میگید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. مادر من سرپرست خانوار هستن و من با مادرم زندگی میکنم پیامک فرستادیم ولی هنوز وام رو دریافت نکردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ساره کرمی
۱۴:۱۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من هم سرپرست خانوارم فرزند دانشجو دارم شغل و درآمدی ندارم منزل برای سکونت نداریم و سربار اقوام هستیم. نه حمایتی نه کمکی. وام هم فقط یک میلیون واریز شده.
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
کو زنهای سرپرستان خانوار وام ازافه گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
طیبه حق پرست
۱۰:۰۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من سرپرست خانوار داری دو فرزند بدون خانه وهیچ درآمدی ندارم چکار کنم وام یک میلیونی را دریافت کردم ولی قرار بود به سرپرست های خانم بیشتر داده شود انجام نشد
Iran (Islamic Republic of)
معصومه حاجی بابایی
۰۶:۰۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من سرپرست دوتا بچه ام کلا ۳نفریم وبدون هیچ درآمدثابت،کمد کرونایی برامون‌پرداخت نشد ووام هم فقط یک میلیون واریز شد ،مگه قرارنبود اضافه بشه این مبلغ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام ضمن تشکربنده هم معیشتی نگرفتم سرپرست خانوارچهارنفره وبیکارم.لطفارسیدگی نماییدوام بالای یک میلیون رومتقاضیم
Iran (Islamic Republic of)
گلی نورمحمدی سنگاب
۰۱:۳۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یک زن سرپرست خانواده هستم ما ۶نفر خانواده هستیم نه بیمه هستیم نه خانه داریم نه ماشین نه کار درستی ولی برای ما کمک معیشتی ۲۰۰و۶۰۰ هزار تومانی که گفتن ندادن
Iran (Islamic Republic of)
زهره امیری زاده
۰۱:۱۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من سرپرست خانوار ۲ نفره هستم ولی برای من ۱ میلیون واریز شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا برا ما که زن سرپرست هستیم یه تومن واریز شده لطفا پیگیر شوید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد حسینی
۲۳:۱۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام .مادرم سرپرست خانواره خونواده دو نفره هستیم تحت پوشش سازمان بهزیستی...قرار بود وام پرداختی یک میلیون و پونصد هزار تومن باشه ولی فقط یک میلیون واریز شده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۰۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا همش حرف الکی میزنید من سرپرسته خانواده هستم با سختی و بدبختی و مستجری و دوتا بچه دارم زندگیمو میچرخونم الکی گفتید وام زنانه سرپرست خانوار بیشتر میشه،این چ وضعش
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۱۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کرونا بمان زیرا هنوز دروغ هست.قرار بود وام کرونا برای زنان سرپرست خانواده بیشتر باشه اما...
Iran (Islamic Republic of)
علی حاجی سید
۲۱:۴۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
مادرم سرپرسته و دو تا داداشیم باز یه تومن بیشتر واریز نشده اگه میخواستید بیشتر نریزید چرا گفتید یک و پونصد چرا خودتونو بدنام میکنید اخه
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۰:۲۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا من سرپرستم ودخترم هم با منه حضانتش یارانشم بحساب من میاد اما افزایش وام کرونا نداشتم 1میلیون پرداخت کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا دروغ میگید.. ما کدملی فرستادیم. پس چرا واسه ما واریز نشد..شما دیگه کی هستین خودتون حقوق ملیونی دارنی حق دارین بفکر کسی نباشین.
France
نسیمه عیدانی
۱۹:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من سرپرست خانوارتحت پوشش کمیته امدادهستم آیایک میلیون پانصدهزارتومان به من تعلق نمیگیردماسه نفرهستیم برای من یک میلیون تومان واریزشده ممنون میشم جوابگوباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام من زن سرپرست خانوار هستم ۲تا فرزند دارم مگه قرار نبود برای زنان سرپرست خانوار ۳نفر یک ملیون و پانصد هزار تومان واریز کنند چرا پس یک ملیون واریز کردند؟؟؟؟؟
ما باید چیکار کنیم و به کجا مراجعه کنیم؟
Japan
نازنین قربانی
۱۸:۱۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کسانی که وام کرونا نگرفتند چه کنند؟

صبح امروز وام یک میلیون تومانی کرونا که پیش از این دولت وعده آن را داده بود، به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

اما از میان آنها که هنوز این وام را نگرفته‌اند، کسانی که تا هفته آینده، (هفتم اردیبهشت ماه) کدملی خود را ارسال کنند، پنجشنبه هفته آینده وام خود را دریافت می‌کنند.

برای دریافت وام کرونا سرپرست خانوار باید کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام خودش است به شماره ۶۳۶۹ ارسال کند.

Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۸:۰۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من سرپرست خانوار وسرپرست دو فرزند وفاقد درآمد ثابت ولی کمک‌کرونا برام نریختن ووام هم فقط یک میلیون واریز شد،علتش چیه ،مگه قرار نبود خانوار ۳ نفر بیشتر باشه،کد ملی۰۰۷۳۰۰۷۶۹۲
Iran (Islamic Republic of)
شعبانی
۱۸:۰۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
منم سرپ ست خانوار همون یملیون بهم دادن با دوتا بچه
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسن فلاح
۱۷:۵۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من سرپرست هستم کد ملی قبل سی ام فروردین ماه فرستادم دست فروش هستم یک ماه نیم بیکار شدم بخاطرکروناپس چراوام یک میلیونی به حسابم واریزنشد
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۶:۱۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
س واقعا که قرار بود به زنان بی سرپرست دارای چند فرزند بیشتر وام بدن همش دروغ
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه جوادی
۱۶:۱۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اونایی که ماشین خونه پول دارن هم یارانه میگیرن هم معشیتی اون موقع من یک زن بی سرپرست بدون شغلی باید بمیرم چرا آخه برای چی ما جز اون آدمهای نیستیم که دچار ویروس کرونا هستیم چرا به ما زنهای بی سرپرست کمک نمیشه نه خونه داریم نه ماشین داریم نه شغلی کمکی که میگید میکنید پس کجاست تو را به خدا کمک ما هم باشید ما هم انسانیم
Germany
ابراهيم
۱۵:۳۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا به من. معيشتيو وام ندادن من با اينکه بيکارم بيمه هم نيستم متاهل ودوتا بچه دارم اين دولت بهم کمک نکرد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۲۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من کد ملی همسرم رو تقابل از یکشنبه پیامک کردم برای مادرم هم همینطور,پیامک تائید وزارت رفاه هم برامون اومد ولی وام برامون واریز نشد, باید چیکار کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا قاسمی
۱۵:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من زن سرپرست خانوارهستم دوتابچه دارم معیشتی دریافت میکنیم درخواست وام دادم پر داخت نکردن باید چیکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
زهراقاسمی
۱۵:۱۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من سرپرست هستم بادوتابچه بهم ماهانه معیشتی داده میشه اماوام درخواست دادم پرداخت نشده باید چیکارکنم
Netherlands
مریم هدایتی ساریقیه
۱۵:۰۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام...من سرپرست خانواده هستم و یک فرزند پسر یازده ساله دارم هیچ درآمدی از جایی ندارم به دلیل بیماری توانایی کار کردن ندارم مستاجر هستم و در شرایط مالی به سر پی برم خواهش میکنم رسیدگی کنید...برای من فقط یک میلیون واریز شده دوماه هست که کرایه پرداخت نکردم و واقعا شرایط بدی دارم بسته حمایتی 200تا 600تومن هم به من پرداخت نشده من باید چیکار کنم با یه بچه ....
Netherlands
مریم هدایتی ساریقیه
۱۵:۰۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام...من سرپرست خانواده هستم و یک فرزند پسر یازده ساله دارم هیچ درآمدی از جایی ندارم به دلیل بیماری توانایی کار کردن ندارم مستاجر هستم و در شرایط مالی به سر پی برم خواهش میکنم رسیدگی کنید...برای من فقط یک میلیون واریز شده دوماه هست که کرایه پرداخت نکردم و واقعا شرایط بدی دارم بسته حمایتی 200تا 600تومن هم به من پرداخت نشده من باید چیکار کنم با یه بچه ....
Iran (Islamic Republic of)
مریم بابایی سرپرست
۱۵:۰۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
باتوجه به سرپرست بودن ودارای یک فرزند دختر و هیچ درامدی ندارم حتی سرپناه چرا یک تومن واریز شده
Iran (Islamic Republic of)
میترا سلامتی
۱۵:۰۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید من زن سرپرست خانوار هستم و با توجه به اینکه خانواده سه نفری دارم چرا یارانه من طبق اعلام وزارت رفاه فقط یک میلیون تومن واریز شده؟در حالی که باید ۵۰۰ بیشتر واریز میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من یه زن سرپرست خانوار هستم ویه بچه دارم برای ماهم یه میلیون واریز کردن پس چرا بدون افزایش واریز شده
Iran (Islamic Republic of)
نی نی
۱۴:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من زن سرپرست خانداردونفره هستم.پس چرا وام من فقط یک میلیون تومان واریز شده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من زن سرپرست خانوارهستم ولی همون یک میلیون برام واریزشده وهیچ افزایشی نداشته بااینکه گفته بودن خانوار دونفره یک میلیون وپانصددریافت میکنند میشه برام پیگیری کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من زن سرپرست خانوارهستم ولی همون یک میلیون برام واریزشده وهیچ افزایشی نداشته بااینکه گفته بودن خانوار دونفره یک میلیون وپانصددریافت میکنند میشه برام پیگیری کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۱۲:۴۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من هم سرپرست هستم با دوتا بچه .ولی اصلا وام 200تا 600هزار تومنی ب من تعلق نگرفته .لطفا بگید من چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۰۹:۰۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
مادر بنده سر پرست خانواده است ولی وام برای ما افزایش پیدا نکرده است
Germany
اتابای
۰۸:۵۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ماکه نفهمیدیم کمک دولت برای فقراهست یاثروتمندان شهرما که فقط به ثروتمندان دادن منکه کاری ندارم ندادن
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه
۰۸:۳۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من زن مطلقه هستم وهیچ راه درامدی ندارم م امایارانه ۲۰۰تا۶۰۰تومنی رانگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من زن سرپرست خانوارهستم ودوپسردارم که میشیم سه نفرپس چرا فقط یک میلیون به من تعلق گرفته
توروخداچرابه داددلم مانمیرسیدچراحرفی که میزنیدروحرفتون
نمیمونید
Iran (Islamic Republic of)
Niloofar
۲۲:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا هی میگید که بسته معیشیتی کرونا به هیچ کس داده نشده من یه زن سرپرست خانواده هستم و این بسته معیشیتی رو هم میگیرم .تشکر میکنم از این ملت که انقدر به فکر مردم هستش .
Iran (Islamic Republic of)
نظامی
۲۱:۱۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
منم زن‌ سرپرست خانوار هستم همراه با دوفرزندخانه دارزیرنظرهیچ نهادی نیستم تابحال هیچ کمکی به اضافه یارانه200تا600رادریافت نکردم میشه راهنمایی کنید چکاری بايد انجام بدم ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۹:۳۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایی ما ک نداریم باید زودتر بمیریم یه اضافی یه بی مصرف یه ... کمتر برا همه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
بی بی جان
۱۱:۳۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من سر پرست خانواده هستم ولی این 200 تا 600 هزار تومان به حساب ما نیومد خیلی نیاز داریم
چ کار باید بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
نعمتی
۲۲:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من زن سرپرست خانوارم ولی یارانه 200 تا 600 تومنی رو نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۱۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من مادر سرپرست هستم هیچ کمکی دریافت نکردم باید کجا برم
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۰۲:۲۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
شوهرم زندانه ما هم هیچ خطی بنامش نداریم خط خودشم که بنام خودشه دس خودش بود الان برای دریافت وام چجوری ثبت نام کنیم خیلی ام دستمون خالیه به این وام خیلی نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقا۶۰۰هزار به کی میدین کارگر منم من شرمنده زن بچه م طرف ۵۰ملیون توحسابش بود ۶۰۰هزار واریز کردین براش من که هزار تومن ندارم نکنید قیمامتی هم هست
۱۲
آخرین اخبار