ائمه جمعه رکن استوار رزمایش مواسات و همدلی در کشور

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ائمه جمعه رکن رکین رزمایش مواسات و همدلی در کشور هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه  پیش از ظهر امروز در نشست با ائمه جمعه شهرستان‌های استان که با حضور تشکل‌های فرهنگی و انقلابی برگزار شد، گفت: ائمه جمعه به عنوان مسئول رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان‌ها تعیین شدند و انتظار می‌رود با توانمندی بالایی که دارند این حرکت بزرگ را مدیریت کنند.

او با تجلیل از خیران و مردمی که پای کار هستند، افزود: این برنامه یک حرکت اصیل اسلامی است که در گذشته هم وجود داشته و باید همه ما در این موضوع حضوری فعال داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با استناد به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید ویژه‌ای روی این موضوع دارند و اساس کار ائمه جمعه کار و فعالیت فرهنگی و خدمت رسانی به مردم، خصوصاً اقشار محروم است.

آیت الله علما بیان داشت: امید می‌رود با اجرای دقیق این برنامه و شناسایی محرومان و مستمندان، کمک‌های مردم و خیران به نحو احسن به دست اقشار آسیب پذیر برسد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۱۶:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
لطفا هرچه سریعتر نماز جماعات مساجد شروع و برگزار شود چون جمعیت شرکت کننده در نمازهای جماعت مساجد زیاد نیست و از خیلی مراکز خرید که قرار است آغاز بکار کنند کمتر هست و نیز مدت برگزاری نماز جماعت خیلی کوتاه هست و افراد هم بهتر دستور العملهای بهداشتی را رعایت می کنند.