رییس اداره تدارکات و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام کتب درسی در استان و استمرار این فرآیند تا ۲۳ خرداد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فرهاد فولادی گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و تسهیل دسترسی بهتر به کتاب‌های درسی، ثبت‌نام دانش‌آموزان برای تهیه کتاب‌های درسی در سال تحصیلی ۹۹/۱۴۰۰ نیز به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

او افزود: مدیران مدارس می‌توانند به ۲ صورت گروهی و فردی برای دانش‌آموزان مدرسه خود با فرض قبولی ۱۰۰ درصد ثبت سفارش نمایند و در صورتی که به صورت گروهی باتوجه به تعطیلی مدارس این مهم امکان‌پذیر نباشد، دانش‌آموزان می‌توانند به صورت فردی و با مراجعه به سامانه Www.irtextbook.ir و در بخش مربوطه با واردکردن کدملی و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه کتاب‌های درسی پایه تحصیلی خود را ثبت سفارش نمایند.

او اظهارداشت: در این مرحله شاهد ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه دوم تا ششم ابتدایی مدارس عادی و استثنایی، هشتم و نهم متوسطه اول و یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم هستیم که تا ۲۳ خرداد سال جاری ادامه می‌یابد.

رییس اداره تدارکات و پشتیبانی آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه گفت: ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم دوره متوسطه با توجه به ثبت نام در مدرسه جدید از هشتم تیر آغاز می‌شود.

او گفت: قیمت کتب درسی همانند سال گذشته براساس قیمت درج شده در پشت جلد است و در زمان ثبت سفارش به صورت خودکار به اولیا و مدیران اعلام می‌شود.

فولادی با اشاره به اینکه از ۱۷ تیر امکان اصلاح و ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای مدیران و دانش‌آموزان فراهم می‌شود، افزود: دبیران و هنرآموزان نیز می‌توانند در نیمه دوم سال ۹۹ با مراجعه به سامانه مذکور در بخش سفارش تک جلدی نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند و سفارش خود را از طریق پست جمهوری اسلامی ایران دریافت کنند.

او تاکید کرد: مدیران و اولیا دانش‌آموزان در روز‌های ابتدای فرآیند نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند و کار را به اواخر مهلت یادشده موکول نکنند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۵:۱۶ ۲۳ تير ۱۴۰۰
مدرسه ملاصدرا
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفرقیصری
۰۰:۰۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
نظری ندارم