محمدرضا ساکت امروز با هدف برگزاری جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال به ساختمان این فدراسیون رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر و پس از انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره احتمال جدایی محمدرضا ساکت (مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران و مدیر مرکز ملی فوتبال) و البته امیر مهدی علوی (سخنگوی فدراسیون فوتبال) از این مجموعه منتشر شد.

هرچند علوی در برخی روز‌های هفته اخیر به دلیل برخی مشکلات جسمانی مدتی به فدراسیون نرفت، اما او امروز در محل ساختمان فدراسیون حضور داشت.

همچنین محمدرضا ساکت که در هفته گذشته به اصفهان سفر کرده بود امروز به فدراسیون فوتبال رفت تا در جلسه‌ای با محمدنبی و سایر مسئولان فدراسیون شرکت کند.

بحث جدایی ساکت از فدراسیون و مرکز ملی فوتبال باتوجه به نامه جدید مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون به دراگان اسکوچیچ و اعضای کادرفنی تیم ملی برای ارتباط گرفتن آن‌ها با مسئولان امور بین‌الملل و مهدی خراطی، مدیر اجرایی تیم ملی که سبب کاهش اختیارات مرد پرحاشیه و پرمشغله فوتبال ایران در سال‌های اخیر می‌شود شدت بیشتری گرفت.

با این وجود تلاش‌های یکی از اعضای هیئت رئیسه و رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای باقی ماندن ساکت در مرکز ملی حتی با وجود کاهش اختیارات او در حوزه تیم‌های ملی پابرجاست و در این میان مذاکراتی هم با محمدنبی و مدیران رده بالای فدراسیون انجام شده که با این تفاسیر احتمال باقی ماندن ساکت در فدراسیون و ادامه همکاری با او وجود دارد.

به هر حال باید دید در روز‌های آتی چه اتفاقی رخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید: نورشرق: باشگاه‌هایی که در صدد جذب بازیکن خارجی هستند، باید در چارچوب AFC اقدام کنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار