مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی و یکم فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان قزوین مبنی بر حمل مقادیری مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به استان‌های شمالی بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه اطلاعات لازم در اختیار پلیس استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دو قاچاقچی مورد نظر را در ورودی شهر چابهار با خودروی تریلی شناسایی و خودرو توسط ماموران مبارزه با مواد شهرستان چابهار متوقف شد.

سردار حاجیان اضافه کرد: در بازدید ماموران از خودروی تریلی قاچاقچیان ۱۰۴ کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر را در این رابطه دستگیر شدند.

او گفت: ماموران خودرو را توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف بیش از ۶۰۰ گرم هروئین درشهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: درپی دریافت اخباری مبنی برفعالیت فردی در زمینه فروش موادمخدر در یکی از محلات شهر صنعتی البرز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرارگرفت.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در حال فروش مواد مخدر با خودروی شخصی اش، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز افزود: در بازرسی از خودرو ۶۲۵ گرم هروئین و شیشه کشف و متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ منصوری از شهروندان درخواست کرد: در صورت شناسایی فروشندگان مواد مخدر، پلیس را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع کنند.

واژگونی سواری سمند مرگ راننده را رقم زد

سرهنگ قدرت حسنی مسئول پلیس راه استان گفت: در محور سه راهی شامی شاپ به ضیاء آباد روبروی نیروگاه یک دستگاه خودروی سمند اژگون شد که بر اثر این حادثه راننده خودرو جان باخت.

سرهنگ حسنی علت این حادثه را بی توجهی راننده به جلو دانست و از همه رانندگان درخواست کرد با رعایت و احترام به مقررات ضمن حفظ سلامتی خود و سرنشینان از وقوع موارد مشابه جلوگیری کنند.

فوت مرد ۴۰ ساله بر اثر برق گرفتگی

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: دیروز مرد ۴۰ ساله‌ای که به عنوان کارگر در زمین کشاورزی یکی از روستا‌های "سگز آباد" در حال جوشکاری بود بنا به عللی هنگام کار دچار برق گرفتگی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به فوت مصدوم در محل وقوع حادثه خاطر نشان کرد: جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.