ستاد چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات ستادی و اجرایی در محل اداره کل اوقاف استان کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  ستاد اجرایی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات ستادی و اجرایی به همت اداره امورقرآنی در محل اداره کل اوقاف استان کرمانشاه تشکیل شد.

جت الاسلام  محمد صالحی مدیرکل اوقاف استان گفت: مسابقات قرآن کریم زمینه های انس با قرآن را در استان فراهم می کند.

او افزود: سازمان اوقاف به عنوان نهاد رسمی برگزار کننده مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تاکنون چهل و دو دوره مسابقه را از مرحله شهرستانی تا مرحله بین المللی در عالی ترین سطح کیفی برگزار کرده و استان کرمانشاه نیز یکی از استان های نمونه در این زمینه بوده است و کارنامه درخشانی دارد.

مدیرکل اوقاف استان ادامه داد: امسال چهل و سومین‌ دوره مسابقات قرآن کریم از ۲۴ خرداد ماه در سراسر استان و به مرکزیت ۵ شهرستان برگزار خواهد شد.

او  با اشاره به آغاز زمان ثبت نام مسابقات از ششم اردیبهشت ماه ابراز امیدواری کرد: ان شاءاله با تلاش همه دست اندرکاران و اعضای ستاد اجرایی، مسابقات امسال در بهترین سطح خود برگزار شود و آغاز اجرای برنامه ها پس از مهار بیماری کرونا در سال ۹۹ در اوقاف باشد.

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.