امام جمعه شهرستان نکا،گفت: پلیس در نگاه مردم؛ حافظ حریم نظم و امنیت، نیروی مکتبی، مقتدر و ولایتمدار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام محمد صادق محمدی لایینی امام جمعه شهرستان نکا در دیدار فرمانده انتظامی این شهرستان با وی با اشاره به حضور گسترده پلیس در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماع ، گفت: نیروی انتظامی در دل مردم و متن جامعه تأثیر مستقیمی در زندگی آحاد ملت دارد و مردم ما به این نیروی مجاهد و حافظ حریم نظم و امنیت به عنوان یک نیروی مکتبی، مقتدر و ولایتمدار نگاه کرده و به آن افتخار می‌کنند.

او افزود: ما از زحمات شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی که همیشه و در همه حال مخصوصا در ایام تعطیل که همه در حال استراحت هستند، خالصانه و شبانه روز مشغول انجام وظیفه و خدمات رسانی به مردم شریف است، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا نیز در ابتدای این دیدار ضمن تشریح برنامه‌های انجام شده در نوروز ۹۹ گفت: سالی که پشت سر گذاشتیم با حوادث تلخ و شیرین زیادی مواجه بودیم و هم اکنون نیز ویروس کرونا عموم جامعه را گرفتار خود ساخته که به لطف خدای متعال و با همت و تلاش مسئولان و همکاری مردم این ویروس را شکست خواهیم داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: ائمه جمعه در افزایش همکاری مردم با پلیس بسیار موثر هستند و می‌توانند در افزایش سرمایه‌های اجتماعی پلیس نیز نقش بسزایی داشته باشند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.