رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان و از محل موقوفه سیف الدوله اجرا می شود.

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به نیازمندان ملایریپژمان جعفری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان با کمک بسته های معیشتی به نیازمندان اجرا می شود.

او افزود:از محل درآمد‌های موقوفه مرحوم سیف الدوله بسته‌های غذایی که شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، رب گوجه، قند و شکر و دیگر اقلام غذایی به همراه پک‌های بهداشتی  به ارزش ۳۰۰ هزار تومان  بین نیازمندان توزیع می شود.

جعفری گفت:در طرح رزمایش ضیافت همدلی شهرستان ملایر  ۲ هزار بسته غذایی و بهداشتی به ارزش ۶ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر افزود: جمعا در این طرح مبلغ ۶ میلیارد ریال برای یاری نیازمندان شهرستان ملایر هزینه خواهد شد.

جعفری گفت: در تلاشیم که با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر و در صورت مساعد شدن شرایط بیماری کرونا ۱۰ هزار وعده غذای گرم از محل در آمد‌های مرحوم سیف الدوله در ماه مبارک رمضان طبخ و در مناطق حاشیه شهر و روستا‌های ملایر توزیع کنیم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار