مالک باشگاه شهرخودرو گفت: وقتی یک سال و نیم برای پرورش شکوری هزینه می‌کنیم، برکناری او جایز نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان، درخصوص جلسه‌ای که امروز در فدراسیون فوتبال با حضور نمایندگان برخی از باشگاه‌ها برگزار شده است، بیان کرد: علت دعوت و این جلسه، بررسی بدهی‌های داخلی و خراجی باشگاه‌ها بود تا راهکار و چارچوبی برای آن دیده شود. فکر می‌کنم نظرات همه افراد مطرح شد و امیدوارم که از این مباحث استقبال شود و از ماحصل این جلسات به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

حمیداوی: برکناری شکوری جایز نبود/ تا ریال آخر طلب مان از پرسپلیس را دریافت می‌کنیم

برداشتن شکوری از فدراسیون، جایز نبود

او درخصوص اینکه با آمدن مهدی محمدنبی به فدراسیون فوتبال چه تغییراتی می‌تواند در فوتبال ایران رخ دهد، بیان کرد: اجازه بدهید، درباره این موضوع اظهار نظر نکنم. این سوال تا حدودی چالش برانگیز است و همه می‌دانند که من صراحت لهجه دارم و اگر بخواهم جواب این سوال را صادقانه بدهم، به نظر من سازمانی به یک جوان، مسندی می‌دهد و حدود یک سال و نیم از بیت‌المال هزینه مصرف می‌کند، حالا برداشتن او، جایز نیست. مگر اینکه خطایی از او سر زده باشد که من از آن بی‌اطلاع هستم.

یک سال و نیم از بیت‌المال برای شکوری هزینه شد

او درباره غیرقانونی بودن حضور ابراهیم شکوری در فدراسیون فوتبال به دلیل نداشتن ۱۰ سال سابقه مدیریت، بیان کرد: من فقط می‌خواهم بگویم برای این شخص از بیت‌المال هزینه شده است. یک سال و نیم به او کار یاد داده‌اند و حالا نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌شود. این چه بهره‌ای برای فوتبال ایران دارد؟ اگر قرار است عمر مدیریت در ایران به این انداره پایین باشد، فوتبال ما لطمه می‌خورد.


بیشتر بخوانید: سیدعباسی: صحبت درباره کسر قرارداد بازیکنان در حیطه کاری من نیست


از پرسپولیسی‌ها گله‌مند هستم

حمیداوی درمورد بدهی تیم فوتبال پرسپولیس به شهرخودرو، بیان کرد: طبق قانون تجارت، نبی می‌توانست هیچ جوابی به من ندهد. چراکه دیگر در باشگاه پرسپولیس سمتی ندارد. این موضوع به نوعی بیات شده است، چراکه از ۲۳ اسفند، ما از پرسپولیس طلب‌کار هستیم. تا الان پرسپولیس هیچ اقدامی نکرده است. از مدیران پرسپولیس گله‌مند هستم. عزیزانی که قبلا و یا حالا در این باشگاه فعالیت داشته‌اند، هیچ تماسی با من نگرفته‌اند. چند بار گفتم  و حالا برای آخرین بار می‌گویم که پرسپولیس‌ها فقط می‌گویند، شنبه! حالا ۲ حالت در پیش خواهیم داشت. یا تقویم ما خیلی  شنبه دارد و ما به آن علاقه داریم یا تقویم باشگاه پرسپولیس اصلا شنبه ندارد. در این جلسه هم می‌خواستم به حالت شوخی از محمدنبی درباره این موضوع سوال کنم، که نشد.  

حمیداوی: برکناری شکوری جایز نبود/ تا ریال آخر طلب مان از پرسپلیس را دریافت می‌کنیم

او ادامه داد: من آدم حقوقی نیستم و از حقوق چیز خاصی نمی‌دانم. قرارداد جاری شده و بازگشتن گل‌محمدی به شهرخودرو منطق و صحت ندارد. اما حتما بدانید آخرین ریال طلب‌مان از پرسپولیس را دریافت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: شرط مشهدی‌ها برای بازگشت رحمتی به استقلال


خلعتبری خودش را به همه باشگاه‌ها ثابت کرده است

حمیداوی درباره آمادگی برخی از بازیکنان شهرخودرو برای بخشیدن بخشی از مطالباتشان از این باشگاه به دلیل تعطیلی رقابت‌های ورزشی، گفت: محمدرضا خلعتبری خودش را به همه باشگاه‌ها ثابت کرده است. او را دوست دارم. خلعتبری اخلاق خودش را به همه ثابت کرد. بالاخره باید تعاملی وجود داشته باشد و توافقاتی به وجود بیاید تا بازیکنان هم بتوانند امرار معاش داشته باشند.

لیگ بیستم را از شهریور آغاز کنیم

او درباره بلاتکلیفی رقابت‌های لیگ برتر، گفت: یک بار گفتم اصلا بیایید و شهرخودرو را به عنوان قهرمان لیگ معرفی کنید. مشخص شدن تیم قهرمان اهمیت ندارد و وضعیت تیم‌های پایین جدول و صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا اهمیت بیشتری دارد. پیشنهاد دادم که حالا که این همه تعلل در برگزاری بازی‌ها داشته‌ایم. در مرداد و یا شهریور که ویروس کرونا از کشورمان رفته است، لیگ بیستم را آغاز کنیم. یا اینکه یک جام حذفی هم به بازی‌ها اضافه کنیم. شک نکنید اگر لیگ امسال را دوباره آغاز کنیم، برای لیگ بیستم به مشکل خواهیم خورد.   

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار