مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از تعاملی بودن و توجه به قشر‌های آسیب پذیر در ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در صداوسیمای مرکز کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،افشین امیری مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه در سخنانی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای فرمان مواسات وهمدلی به بیان نقش رسانه در انعکاس فعالیت‌های ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان دراجرای این طرح با هدف کمک به نیازمندان و محرومان جامعه پرداخت و گفت : صدا وسیما‌ی مرکز کرمانشاه در روز‌های شیوع بیماری کرونا باتولید برنامه‌های متنوع، توجه ویژه‌ای به قشر‌های آسیب پذیرداشته و این مهم را در برنامه‌های ماه مبارک رمضان هم مورد توجه قرار داده است.

او گفت : بسیاری از گروه‌های مردم نهاد با محوریت ائمه جمعه باحرکتی بسیجی به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب لبیک گفته اند که برنامه سازان شبکه‌ی استانی نیز در این مدت به انعکاس پویش همدلی پرداخته اند.

او افزود: این مرکز آماده است تا با تمام توان برای ترویج فرهنگ دینی در استان با وجود برنامه سازان وظرفیت خوبی که دارد در قالب‌های مختلف و ساختار‌هایی متنوع در بخش‌های صدا، سیما و خبر در ماه مبارک رمضان در کنارکارشناسان سازمان اوقاف و امور خیریه استان، زمینه‌ی ترویج فرهنگ قرانی و دینی را بیش از پیش در نسل جوان و نوجوان جامعه فراهم کند.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمانشاه گفت: شبکه زاگرس در زمینه معرفی مراکز دینی و فرهنگی مانند بقاع متبرکه هم برنامه‌های خوبی دارد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان با قدر دانی از صدا و سیما در اشاعه فرهنگ اسلامی گفت: هرساله سازمان اوقاف ویژه برنامه ضیافت الهی را در ماه مبارک رمضان، در بقاع متبرکه و مساجد اجرا کرده است، اما امسال با وجود طرح فاصله گذاری هوشمند به منظور مهار شیوع بیماری کرونا تصمیم بر این است که این برنامه‌ها بدون حضور مردم اجرا شود، لذا در این برهه نقش صدا و سیما در پخش این برنا مه‌ها بسیار چشم گیر است.

حجت الاسلام صالحی خواستار همکاری صدا و سیما برای ساخت برنامه‌های ویژه در دو موضوع قرآنی و مناسبتی در ماه مبارک رمضان با محوریت بقاع متبرکه شد و افزود: رسانه نقش مهمی در نمایاندن فرهنگ جامعه دارد و در این راستا صداوسیما نیز خوب عمل کرده و باعث شده است این برنامه‌ها در سطح گسترده تری دیده شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.