در نامه به رئیس کل بانک مرکزی:

کارمند بانکی فرار مالیاتی را گزارش نکند؛ مجرم است

نامه دادستان انتظامی مالیاتی در رابطه با ارتکاب جرم مالیاتی و مجازات مباشرت در جرم برای کارکنان بانک‌ها از سوی بانک مرکزی به مدیران بانکی ابلاغ شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نامه دادستان انتظامی مالیاتی در رابطه با حداقل مجازات کارکنان بانک‌ها و موسسات مالی که ارتکاب جرم مالیاتی را گزارش نکنند، به مدیران عامل بانک‌ها ابلاغ کرد. پیرو این نامه مدیریت کل مقررات، مجوز‌های بانکی و مبارزه با پولشویی و اداره مطالعات و مقررات بانکی در نامه‌ای به مدیران عامل بانک‌ها و موسسات مالی این نامه را ابلاغ کردند.

در نامه مورخ ۲۸ بهمن ۹۸ خطاب به تمام مدیران عامل بانکی آمده است: بدینوسیله تصویر نامه شماره ۱۳۰/۸۲۱/ص مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ دادستان محترم انتظامی مالیاتی موضوع لزوم اطلاع رسانی به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در خصوص گزارش موارد عدم رعایت مقررات و جرایم مالیات مندرج در ماده ۲۷۴ قانون مالیات‌های مستقیم، جهت استحضار و صدور دستور اقدام مقتضی ایفاد می‌گردد. خواهشمند است دستور فرمایید مراتب به قید تسریع و با لحاظ مفاد بخشنامه شماره ۹۹/۱۹۹۱۰۳ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۶ به تمامی واحد‌های ذیربط آن بانک مؤسسه اعتباری غیربانکی ابلاغ شود.

کارمند بانکی فرار مالیاتی را گزارش نکند؛ مجرم است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
کارمند بانک فرار مالیاتی رو چطور تشخیص میده؟
آخرین اخبار