فرماندار بستان آباد از غربالگری ۱۰۰ درصدی جمعیت این شهرستان درپی شیوع کروناویروس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، موسوی حسینی فرماندار بستان آباد از غربالگری ۱۰۰ درصدی جمعیت این شهرستان درپی شیوع کروناویروس خبر داد.

 موسوی حسینی گفت: اقدامات مراقبتی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا برای مردم شهرستان آغاز شده و خوشبختانه این منطقه از لحاظ آلودگی به کووید ۱۹ در سطح پایینی قرار دارد.

او افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، مانند در خانه ماندن، شستن مرتب دست‌ها و ضد عفونی کردن محیط، می‌تواند در ریشه‌کن کردن کرونا موثر باشد.

او گفت: جمعی از جوانان بستان‌آبادی به صورت شبانه روزی در واحد‌های تولیدی برای برطرف کردن کمبود ماسک در شهرستان فعالیت کرده و تاکنون چندین هزار ماسک از نوع مختلف را تحویل مراکز درمانی داده‌اند.

موسوی حسینی افزود: ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان بستان آباد با کمک گرفتن از مردم خیر منطقه و با همکاری ادارات و نهاد‌های عضو ستاد، بیش از ۵۰ بار اقدام به سم پاشی و ضد عفونی سطح شهر و روستا‌ها کرده است.

او از آغاز کمک‌های مومنانه مردم فهیم بستان آباد به افراد متضرر شده از بیماری کرونا در قالب بسته‌های بهداشتی و معشیتی خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.