فرماندار گناباد گفت: مردم خیر گناباد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به نیازمندان اهدا کرده اند.

حامد قربانی فرماندار گناباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به همت مردم، گروه‌های جهادی و خیرین، بیش از چهار میلیارد ریال کمک نقدی جمع آوری شده است و ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های خیرین در غالب بسته‌های غذایی به نیازمندان اهدا شده است.

او افزود: پس از شروع طرح فاصه‌گذاری اجتماعی، از هفدهم اسفند ماه، هفت ورودی شهری و ۳۳ ورودی روستایی را کنترل کردیم که سبب کاهش ۸۰ درصدی ورود خودرو به شهر ستان بوده و در حدود ۶۰۰ خودرو را نیز برگشت داشته‌ایم.

فرماندار گناباد ادامه داد: گروه‌های جهادی و مردمی هم توسط سمن‌های شهرستان برای کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پای کار آمدند که گروه دهه شصتی‌های گناباد پس از راه اندازی، روزانه در ضد عفونی معابر شهری و روستایی با شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان، همکاری می‌کنند.
قربانی بیان کرد: اولین نقاهتگاه بیماران کرونایی هم تجهیز شده و به زودی تحویل دانشگاه علوم پزشکی خواهد شد و آزمایشگاه تشخیص کرونا نیز در گناباد با اعتبار یک میلیارد تومانی افتتاح شده در درمان افراد مبتلا نقش بسزایی خواهد داشت.
 
انتهای پیام//ح.ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.