تمامی مطالبات معوقه تامین اجتماعی کردستان به دانشگاه علوم پزشکی تا پایان آبان ماه ۹۸ پرداخت شد

دکتر هوشنگ فولادی مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در تمامی بحران‌ها بویژه وضعیت بیماری کرونا در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه‌های همسو است، اظهار داشت: چنین مبلغ پرداختی در سال ۹۸ در طول سنوات گذشته بی سابقه بوده است.

فولادی افزود: سازمان تامین اجتماعی با وجود همه مشکلات اقتصادی در کشور، پرداختی‌های خود به مراکز درمانی طرف قرارداد بویژه دانشگاه علوم پزشکی را در اولویت قرار داده و در نیمه دوم سال گذشته ۱۰۰ در صد مطالبات این دانشگاه را تا پایان آبان ماه پرداخت کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان با اعلام اینکه هرگز وقفه‌ای در خدمت رسانی به بیماران بویژه بیماران مبتلا به کرونا در هیچ یک از مراکز درمانی قابل پذیرش نیست، افزود: هم اکنون بیمارستان تامین اجتماعی سنندج، در آمادگی کامل جهت پذیرش بیماران کرونا است.

او افزود: بیمارستان تامین اجتماعی سقز نیز از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته بعنوان بیمارستان دوم فوکال پونیت با تمام ظرفیت و با کلیه امکانات موجود و با کادر درمانی و پرستاری در سطح شهرستان سقز در حال ارائه خدمات به عموم بیماران بویژه بیماران کرونایی است که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.