مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: سایت یزد استور به صورت رایگان برای فروش مجازی صنایع دستی در اختیار صنعتگران قرار می‌گیرد.

سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به راه اندازی نمایشگاه مجازی صنایع دستی استان یزد به دنبال شیوع ویروس کرونا، گفت: صنعتگران برای عرضه محصولات خود می‌توانند به صورت رایگان در سایت یزد استور ثبت نام کنند.

او راه اندازی این نمایشگاه مجازی را حمایت از هنرمندان صنایع دستی عنوان کرد و افزود: علاوه بر سایت یزد استور صنایع دستی استان یزد در فضای مجازی به آدرس @yazd_h_e نیز قابل دسترسی و خرید هستند.

فاطمی با بیان اینکه صنایع دستی استان یزد تا ۴۰ درصد تخفیف در نمایشگاه فضای مجازی به فروش می‌رسد، اظهار داشت: علاقه مندان، خیرین و صاحب صنایع می‌خواهیم با خرید تولیدات صنایع دستی، هنر را در سال ۹۹ هدیه دهند و در این امر خیرمندانه مشارکت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: هنرمندانی که در فضای مجازی معرفی می‌شوند دارای مجوز و کارت شناسایی از سوی اداره میراث فرهنگی هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.