مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی زنجان خدمات را غیرحضوری دریافت کنند.

بیمه شدگان تامین اجتماعی زنجان خدمات را غیرحضوری دریافت کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور، هرگونه درخواست خدمات و تعهدات کوتاه مدت غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، پروتز و اروتز و کمک ازدواج نیز بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی قابل انجام است.

علی محمدی افزود: شرایط کرونایی کشور بسیاری از برنامه‌ها از جمله جلسات رسمی و حضوری کمیسیون‌های پزشکی موضوع ماده ۹۱ و شورا‌های پزشکی را نیز به تعطیلی کشانده است و این وضعیت تا پایان اردیبهشت جاری نیز ادامه دارد.

او اضافه کرد: صیانت از سلامت بیمه شدگان، بازنشستگان و کارکنان سازمان در واحد‌های اجرایی جزو الزامات و از اهداف مهم و خط مشی سازمان بوده، لذا برگزاری جلسات کمیسیون‌ها و شورا‌های پزشکی تا پایان سال گذشته نیز تعلیق شده بود.

این مسؤول ادامه داد: علاوه بر آن، تسهیلات بیمه‌ای و درمانی در نظر گرفته شده برای کنترل بیماری کرونا و حفظ سلامتی مخاطبان و کارکنان این سازمان، تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدید شده است.

او گفت: دفترچه‌های درمانی بیمه شدگان تا پایان اردیبهشت ۹۹ دارای اعتبار خواهد بود و نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان به شعب و کارگزاری‌ها برای تمدید دفترچه‌های درمانی نیست و این اقدام به صورت سیستمی اعمال خواهد شد.

ثبت هرگونه درخواست خدمات و تعهدات کوتاه مدت با مراجعه به نشانی http://eservices.tamin.ir سازمان تامین اجتماعی قابل انجام است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.