یک فعال حوزه هتلینگ در کرمانشاه گفت : از زمان شیوع بیماری کرونا هتل‌های کرمانشاه تقریبا هیچ درآمدی ندارند، در حالیکه هزینه‌های آن‌ها پابرجا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اشکان لطفی یک فعال حوزه هتلینگ در کرمانشاه بااشاره به تاثیر نفی کرونا بر حوزه گردشگری، گفت : بیشترین آسیب کرونا در حوزه گردشگری به تاسیساتی مانند هتل‌ها بوده که هزینه‌های نگهداری آن‌ها هم بالا است.

او گفت : با شیوع این بیماری بخش‌های مختلفی همچون رستوران، سالن همایش و... در هتل‌ها تعطیل شدند و عملا هتل‌ها دیگر درآمدی ندارند و از طرف دیگر هزینه هایشان هم کماکان پابرجا است.

او با نگران کننده توصیف کردن وضعیت هتل‌های کرمانشاه پس از شیوع کرونا، افزود: باید به وضعیت هتل‌های استان رسیدگی شود، چرا که وضعیت نگران کننده‌ای داریم و اکنون در شرایطی هستیم که توان پرداخت حقوق پرسنل را هم نداریم.

مدیر هتل پارسیان کرمانشاه ادامه داد: ترس روانی از بیماری کرونا در بین مردم باعث شده تا حتی اگر مجوز بازگشایی را هم بگیریم، تا مدتی مسافر چندانی نخواهیم داشت، برای همین به حمایت مسئولین استانی نیاز داریم.

او گفت: اگر حمایت مسئولین استانی را نداشته باشیم، نه تنها هتل‌ها بلکه سایر حوزه‌های گردشگری مانند آژانس ها، راهنمایان، صنایع دستی و... زمین خواهند خورد.

لطفی بااشاره به پخش سریال "نون خ ۲" از شبکه اول سیما، افزود: هرچند این روز‌ها دیدگاه‌ها و گا‌ها نقد‌هایی در خصوص پخش این سریال مطرح می‌شود، اما تقریبا هیچکدام از این نقد‌ها نسبت به حوزه گردشگری نیست و بیشتر روی نکاتی غیر از حوزه گردشگری است.

او باتاکید براینکه پخش این سریال می‌تواند به رونق گردشگری استان کمک کند، افزود: چندسال پیش سریالی با عنوان "علی البدل" در یکی از روستا‌های همدان ساخته و در شبکه ملی پخش شد که پس از اتمام این سریال تاثیر مثبت زیادی برای گردشگری آن منطقه داشت.

مدیر هتل پارسیان کرمانشاه ادامه داد: حمایت‌های استاندار کرمانشاه و مدیرکل میراث فرهنگی استان در ساخت این سریال نشان از توجه آن‌ها به حوزه گردشگری استان است که قدردان آن هستیم.

او افزود: وقتی این سریال می‌تواند به رونق گردشگری استان کمک کند، چرا باید این حجم از منفی بافی و انتقادات در استان درباره این سریال داشته باشیم.

لطفی گفت: نون خ هم مانند همه سریال‌های دیگر اشکالات و ایراداتی دارد و کسی هم منکر آن نیست، اما نباید کاری کنیم که جسارت مدیران برای کمک به ادامه ساخت چنین سریال‌هایی در استان گرفته شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.