مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه در شرایط فعلی حفظ سلامت جامعه و ورزشکاران اولویت اصلی است، از نامشخص بودن زمان بازگشایی اماکن ورزشی و از سرگیری فعالیت‌های ورزشی ورزشکاران استان سخن گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از همکاری کامل اداره کل ورزش و جوانان استان با ستاد مقابله با کرونا خبر داد و گفت : در برخی شهرستان‌ها تعدادی از اماکن ورزشی برای استفاده احتمالی برای قرنطینه بیماران اختصاص پیدا کرده است.

او با اشاره به ارایه کمک تسهیلات به باشگاه‌های ورزشی خصوصی که فعالیت آن‌ها به واسطه شیوع کرونا متوقف شده است، گفت : از روز نخست اعلام تعطیلی باشگاه‌ها، مشکلات و زیان‌های ناشی از این کار را به مسوولان انعکاس داده و خواستار جبران بخشی از این زیان‌ها شدیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه افزود: مدیران باشگاه‌های خصوصی می‌توانند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های خود نسبت به ثبت اطلاعات برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

رحیمی ادامه داد: براساس تصمیم دولت باشگاه‌های خصوصی در قبال هر حق بیمه‌ای که پرداخت می‌کنند، تا سقف ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات با سود ۱۲ درصد دریافت می‌کنند.

او میزان تنفس بازپرداخت تسهیلات برای باشگاه‌های خصوصی را چهار ماه اعلام و گفت: مدت بازپرداخت نیز ۲ ساله و زمان پرداخت نیز حداکثر تا ۱۰ روز آینده اعلام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در عین حال از تمدید تعطیلی باشگاه‌های ورزشی تا نیمه اردیبهشت و مسابقات ورزشی تا پایان این ماه براساس اعلام وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

رحیمی با اشاره به بخشش اجاره بهای اسفند و فروردین اماکن ورزشی که طبق ماده ۸۸ به بخش خصوصی واگذار شده، گفت: این تعداد اماکن به بیش از ۵۰ مورد در سطح استان می‌رسد.

او به تخلف مدیران برخی از باشگاه‌های ورزشی سطح استان در خصوص تعطیل نکردن باشگاه خود اشاره و ادامه داد: تاکنون ۵۸ باشگاه ورزشی توسط پلیس پلمب شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.