ویژه برنامه رمضانی «ماهِ من» به کارگردانی و تهیه کنندگی یوسف منصوری و با اجرای نجم الدین شریعتی در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «ماهِ من» به کارگردانی و تهیه کنندگی یوسف منصوری، سحر‌های ماه مبارک رمضان با اجرای نجم الدین شریعتی، حوالی ساعت سه صبح و به مدت ۹۰ دقیقه از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

برنامه رمضانی «ماهِ من» سعی دارد تا ساعاتی پیش از اذان صبح، با برنامه‌هایی معنوی مخاطبان را با حال و هوای عرفانی همراه کند.

از جمله برنامه‌های این ویژه برنامه رمضانی می‌توان به حضور دو تن از روحانیون برجسته کشور، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین هاشمی‌نژاد و حجت الاسلام والمسلمین حامد کاشانی اشاره کرد که با گفتگو‌های مذهبی با مخاطبان همراه خواهند بود.

از بخش‌های جذاب و متفاوت دیگر «ماه من»، می‌توان به نگارش متون مناجاتی توسط امیرعلی نبویان و قرائت آنها توسط بهروز شعیبی اشاره کرد.

دعا‌های مختلف ماه مبارک رمضان از جمله دعای صحیفه سجادیه، مناجات منظومه امیرمومنان (ع) و پخش دعا‌های مختلفی همچون مجیر، افتتاح و مناجات حضرت امیر (ع) از بخش‌های دیگر این برنامه سحرگاهی خواهد بود.

در پایان می‌توان گفت عوامل «ماهِ من» در سال ۹۹ از لحاظ محتوا و ادبیات برنامه‌ای متفاوت را روی آنتن خواهند برد و یکی از بخش‌های آن که با تصویر همراه است؛ به محوریت مناجات و دعا‌های اقوام و قومیت‌های مختلف و توجه به آداب مخصوص به آن‌ها پرداخته است.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از کارگردان و تهیه کننده: یوسف منصوری، طراح دکور: پیمان قانع، مشاور هنری: رضا ترقی‌طلب، مدیر تولید: حسین کنگاوری، مجری طرح: حسام پور اسماعیلی.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار