آمریکا با اتهام‌زنی به دولت سوریه مبنی بر ناتوانی در مقابله مؤثر با شیوع کووید-۱۹، اقدام به راه اندازی یک جنگ تبلیغاتی علیه دمشق کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز هماهنگی روسیه و سوریه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند آمریکا با متهم کردن دمشق مبنی بر ناتوانی در مقابله مؤثر با شیوع کووید -۱۹ در سوریه، اقدام به راه اندازی یک جنگ تبلیغاتی کرده است.

براساس این بیانیه، واشنگتن بر تدوین برنامه سازمان ملل برای ارسال یک هیئت پزشکی بشردوستانه به اردوگاه‌ها در سوریه تأثیر گذاشته است تا وانمود شود که دمشق در کنترل این بیماری ناتوان است و از این طریق جنگ تبلیغاتی خود را آغاز کند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سند پیشنهادی سازمان ملل در خصوص مقابله با شیوع کرونا در سوریه با دخالت آمریکا تدوین شده است تا از این طریق با اتهام زنی بر دمشق مبنی بر ناتوانی این کشور در کنترل شیوع کرونا، جنگ تبلیغاتی علیه این کشور راه اندازی کند. مشخص است که ارسال کمک‌های بشردوستانه به اردوگاه رکبان فقط برای آمریکا جهت دستیابی به اهدافش در سوریه ضروری است.

با توجه به اوضاع در اردوگاه پناهجویان رکبان و به منظور بررسی سطح شیوع ویروس کرونا، وزارت امور خارجه سوریه درخواست رسمی به سازمان ملل ارسال کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
عرضه ندارند کشور خودش کنترل کنه حالا انتظار معجزه درکشور درحال جنگ سوریه داره صد رحمت به سوریه
آخرین اخبار