جهاندیده گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در جامعه، عمده‌ی برنامه‌های هفته کار و کارگر در سطح استان امسال بر بستر فضای مجازی و رسانه‌ای برگزار خواهد شد.

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته کار و کارگر سال ۹۹ بر بستر فضای مجازی و رسانه‌ایمهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای دستورالعمل معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی، ویژه برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان همانند سایر نقاط کشور بصورت مجازی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

او  اظهار داشت: بالغ بر ۲۵۰ عنوان برنامه با همکاری سازمان بسیج کارگری، خانه کارگر و واحد‌های کارگری سطح استان امسال به مناسبت هفته کار و کارگر پیش بینی شده است که بخش عمده آن بصورت مجازی و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای و بخشی دیگر نیز به شکل محدود با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به این برنامه‌ها گفت: مطلع ویژه برنامه‌های هفته کار و کارگر عطر افشانی گلزار مطهر شهدا خواهد بود که بصورت محدود در سراسر استان برگزار می‌شود.

جهاندیده افزود: ویزیت رایگان و غربالگری کارگران در محیط کار با همکاری شبکه بهداشت و درمان و خانه‌های بهداشت کارگری به منظور پیشگیری از بیماری کرونا به شکل ویژه در ایام منتسب به هفته کار و کارگر انجام می‌شود.

او ادامه داد: برگزاری مسابقه عکس موبایلی با موضوع "کار در کرونا" و رعایت موارد بهداشتی و نکات ایمنی در محیط کار یکی دیگر از برنامه‌ها خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: امسال برنامه دیگری که بطور ویژه در هفته کار و کارگر دنبال خواهد شد، تجلیل از خادمان سلامت و کادر درمانی بیمارستان‌ها خواهد بود.

جهاندیده افزود: بدنبال این هستیم تا با همکاری بسیج کارگری و کمک خیرین، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تقارن هفته کار و کارگر با ماه مبارک رمضان، طرح رزمایش مومنانه و کمک به کارگران آسیب دیده از کرونا را اجرا کنیم.

او تصریح کرد: توزیع بسته‌های سلامت ویژه پیشگیری از کرونا، برگزاری مسابقات ورزشی و محفل انس با قرآن، عرضه کالای اقساطی در فروشگاه‌های منتخب به جامعه هدف و دیدار با خانواده معظم شهداء کارگر بخش دیگری از برنامه‌های هفته کار و ارگر در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.