فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۲.۵ میلیارد ریال پارچه‌های قاچاق در استان مرکزی خبر داد.

کشف ۲.۵ میلیارد ریال پارچه‌های با طعم ماهی در دلیجانسردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از کشف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پارچه قاچاق که در یک دستگاه خودروی کامیونت در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان دلیجان خبر داد.

سردار مفخمی افزود: با بازبینی طرح‌های مقابله‌ای پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و افزایش اشرافیت و روزآمدی پلیس استان مرکزی در برخورد با شگرد‌های قاچاقچیان در جابجایی محموله‌های قاچاق، طرح‌های عملیاتی موفقی از ابتدای سال در سطح استان اجرایی شده است.

او اضافه کرد: در ادامه این عملیات ها، ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در انجام تحقیقاتی، یک دستگاه خودروی کامیونت حامل بار قاچاق را در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان شناسایی و در عملیاتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در بازرسی از این خودروی کامیونت یخچال دار تعداد ۵۸ طاقه پارچه با برآورد قیمتی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی که در زیر بار ماهی جاساز شده بود، کشف شد.

او ادامه داد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.