رئیس کل دادگستری هرمزگان به دادستان مرکز استان و بازرس کل ماموریت داد تا سریعا ماجرای صید ترال را بررسی کنند و با هر نوع تخلفی بدون اغماض برخورد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان به دادستان مرکز استان و بازرس کل ماموریت داد تا سریعا ماجرای صید ترال را که به ذخایر آبزیان صدمه می‌زند، بررسی و با هر نوع تخلفی بدون اغماض برخورد شود.

صالحی در نشست شورای قضایی استان هرمزگان افزود: سازمان تعزیرات حکومتی باید با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت دستور العمل‌های نظارت بر بازار را پیگیری کرده و با بازرسی‌های منظم و هدفمند مانع گرانفروشی‌های احتمالی در ایام ماه مبارک رمضان شوند.

او با اشاره به لزوم برخورد قاطع‌تر سازمان تعزیرات حکومتی نسبت به گذشته، تاکید کرد: برخورد‌ها باید به شکلی باشد که تاثیر آن ملموس و محسوس باشد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان را مکلف کرد تا در راستای شناسایی اموال قاچاقچیان، در اسرع وقت پاسخ استعلامات ضابطین به صورت ویژه داده شود تا با شناسایی این اموال ضربه محکمی به قاچاقچیان وارد شود.

صالحی با بیان اینکه بخش زیادی از امنیت سرمایه گذاری برای اشخاص بر عهده دستگاه قضایی است، گفت: حمایت از سرمایه گذاران، فعالان تولید و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی در دستور کار جدی قرار دارد که با نظارت دقیق و شناسایی روزنه‌های فساد و با همکاری همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها در جهت پیشگیری و همچنین برخورد قاطع و بدون اغماض محقق خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تاکید بر لزوم انجام تدابیر جدی و تامین امنیت درون زندان‌ها، افزود:ضرورت دارد با تفکیک مجرمین خطرناک، فعال سازی مددکاری و گسترش حفاظت‌های الکترونیک، پیشگیری‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.