مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس گفت: در یک ماه اخیر ۳ هزار و ۴۲۰ تن گوشت مرغ مازاد از مرغداران استان فارس خریداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رهام رحمانی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس اظهار کرد: در خرید مرغ مازاد مرغداران محدودیتی وجود ندارد و شرکت پشتیبانی امور دام برای جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران به صورت شبانه روزی آماده خرید است.

او ادامه داد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان، اولویت شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید مرغ، انعقاد قرارداد با مرغداران و تشکل‌ها (تعاونی ها، اتحادیه‌ها و زنجیره‌های تولید) است و در صورتی که تشکل‌ها و یا مرغداران متقاضی نباشند شرکت به اجبار با کشتارگاه‌ها قرارداد خرید مرغ منجمد منعقد می‌کند.

رحمانی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳ هزار و ۴۲۰ تن گوشت مرغ مازاد از مرغداران خریداری شده است و این امر با تلاش شبانه روزی همکاران، با وجود شرایط سخت بهداشتی موجود اتفاق افتاده است.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس، نرخ خرید هر کیلو مرغ منجمد خط یک را ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و خط دو را ۱۳ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: این شرکت بنا به وظیفه قانونی و به منظور حمایت از مصرف کنندگان بویژه گروه‌های آسیب پذیر، آمادگی توزیع گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان را در صورت امکان افزایش قیمت و وجود متقاضی در سطح استان دارا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار