رئیس اداره اوقاف شهرستان فسا از برگزاری اولین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با عنوان نوا‌های آسمانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهروز عبدلی گفت: اولین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با عنوان نوا‌های آسمانی ویژه قاریان شهرستان فسا و به همت مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس حضرت شاهزاده قاسم (ع) همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه جشنواره تلاوت‌های مجلسی (نوا‌های آسمانی) در دو مقطع سنی زیر ۲۰ سال و بالای ۲۰ سال برگزار می‌شود، افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا این جشنواره بصورت مجازی و در قالب ارسال فایل‌های ضبطی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف فسا ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای شرکت در مرحله مقدماتی با ارسال تلاوت‌های مجلسی خود، حداکثر به مدت ۷ دقیقه از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۷۸۳۴۷۵۵۱ اقدام کنند.

عبدلی با اشاره به اینکه انتخاب آیات برگزیده برای تلاوت مجلسی، اختیاری است بیان داشت: در این رابطه، اطلاعات کامل قاریان که شامل نام و نام خانوادگی، مقطع سنی، نام سوره، شماره آیات انتخابی به همراه فایل صوتی تلاوت الزامی است.

او، آخرین مهلت ارسال تلاوت‌ها را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت سال جاری مصادف با ۱۵ رمضان اعلام کرد و اظهار داشت: پس از اعلام نظر هیئت داوران،۳ تلاوت به مرحله نهایی راه می‌یابد که این مرحله به شکل محفل انس با قرآن در حرم مطهر حضرت شاهزاده قاسم (ع) شهرستان فسا برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان فسا با بیان این که رتبه‌های اول تا سوم هر مقطع سنی بر اساس آراء و نظرات مستمعین و هیئت داوران انتخاب می‌شوند، افزود: زمان برگزاری مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی (نوا‌های آسمانی) متعاقباً به اطلاع علاقمندان می‌رسد.

عبدلی در خصوص جوایز نفرات برگزیده این جشنواره قرآنی بیان کرد: به نفرات اول هر مقطع سنی سه میلیون ریال، نفرات دوم، دو میلیون ریال و به نفرات سوم این جشنواره نیز، ۱۵ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار