بابسته خبر‌های انتظامی امروز ۴اردیبهشت ۹۹همراه سایت باشگاه خبرنگاران کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته اخبار انتظامی استان کرمان می خوانیم :

بازگشایی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی

رئیس پلیس راهور استان از بازگشایی مراکز تعویض پلاک استان و دفاتر خدمات خودرویی با رعایت تدابیر طرح فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی خبر داد.

سرهنگ یوسف نجفی گفت: مراکز تعویض پلاک کرمان و دفاتر خدمات خودرویی شهرستان‌ها از روز شنبه ۶اردیبهشت ۹۹ با اعلام طرح به صورت زوج و فرد ادامه فعالیت خواهند داشت.

او افزود: در این رابطه به خودرو‌هایی که رقم آخر پلاکشان زوج است در روز‌های زوج و خودرو‌هایی که رقم آخر پلاکشان فرد است طی روز‌های فرد در سراسر استان خدمات ارائه می‌شود.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی استان طی هفته جاری از مراکز تعویض پلاک بازدید کرده و در جریان چگونگی اجرای پروتکل‌های بهداشتی و نحوه رعایت فاصله گذاری اجتماعی قرار خواهند گرفت تا مراجعین دچار مشکل نشوند.

کشف و پلمب کارگاه تولید ماسک غیر بهداشتی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف و پلمب یک کارگاه غیر مجاز تولید وتوزیع ماسک غیر بهداشتی در عملیات ماموران انتظامی بخش ماهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء" گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع ماسک‌های غیر بهداشتی، با توجه به حساسیت موضوع و سلامت جان شهروندان، بررسی موضوع در دستور کارماموران انتظامی بخش ماهان قرار گرفت.

اوبیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از این کارگاه مشخص شد علاوه بر اینکه این واحد تولیدی فاقد مجوز‌های قانونی بوده وتولید ماسک نیز کاملا غیر بهداشتی است.

سرهنگ فداء تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این کارگاه تولیدی ۹۷۸ عددماسک غیر استاندارد و غیربهداشتی را کشف و با هماهنگی مرجع قضائی این مکان پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان درپایان با اشاره به دستگیری یک نفر دراین رابطه و تحویل وی به مراجع قضایی، از شهروندان خواست: در شرایط کنونی بیماری تحت هیچ شرایطی، اینگونه اقلام بهداشتی را از مراکز فاقد مجوزتهیه نکنند و هرگونه تخلف را با شماره تماس ۱۱۰ یا مراکز مسئول برخورد باتخلفات صنفی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.