مراسم تودیع و معارفه فرماندهی پلیس راه شهرستان سیرجان با حضور سرپرست فرمانداری، فرماندهی پلیس راه شمال استان کرمان، فرماندهی نیروی انتظامی سیرجان و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ نصیری فرماندهی پلیس راه شمال استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی پلیس راه شهرستان سیرجان با اشاره به موقعیت ارتباطی ویژه سیرجان گفت: شهرستان سیرجان همواره یکی از محور‌های پرتردد استان بوده و با توجه به موقعیت ویژه‌ای که در مسیر ارتباطی دارد یکی از شهر‌های استان بود که در قرنطینه و منع تردد بین استانی؛ ترافیک آن به صفر نرسید.

او افزود: با توجه به برداشته شدن احتمالی منع تردد بین استانی در روز‌های پیش رو؛ این امکان وجود دارد که سفر‌های استانی زیادی را به سمت استان‌های جنوبی کشور و شهرستان سیرجان داشته باشیم و این امر می‌طلبد پلیس راه سیرجان همانگونه که در برنامه‌های گذشته به خوبی مدیریت امور را به دست گرفت؛ در این قضیه نیز به خوبی وارد عمل شده و مسافرت‌های احتمالی را ساماندهی کند.

محمد بیگلری، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری نیز شهرستان سیرجان را کریدور ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب خواند و گفت: این شهرستان به دلیل اینکه در مرز ارتباطی ۴ استان واقع شده، همواره شرایط ترافیکی و پلیس راهی ویژه‌ای را تجربه کرده است. به همین منظور برای ساماندهی تردد و کنترل ترافیک محور‌های مواصلاتی برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار داده ایم تا بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به شهروندان ارائه دهیم.

در پایان با حضور مسئولان ارشد نظامی و انتظامی شهرستان از زحمات سرهنگ پیام محمدی در دوران تصدی فرماندهی پلیس راه سیرجان تقدیر شد.

سرهنگ مهدی سلیمی از این پس فرماندهی پلیس راه سیرجان را برعهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.