رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه گفت:نهمین مجموعه برنامه تلویزیونی توسل خانگی در قالب زنده از شبکه اصفهان امروز ساعت ۱۹ پخش خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام مهدی قربانی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شاهین شهر و میمه اظهار کرد: در روز‌هایی که جامعه نیاز به آرامش و توسل به اهلبیت علیهم السلام دارد و به نقش دعا و توسل در دفع بلایا تاکید شده این هفته توسل خانگی در شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار می‌شود.

او گفت: برنامه‌های توسل خانگی همراه با پخش زنده از شبکه اصفهان با رویکرد امید بخشی و آرامش بخشی به جامعه برپا می‌شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در راستای جلوگیری از انتشار این ویروس و اجرای طرح زیارت از راه دور، همشهریان می‌توانند نهمین مجموعه برنامه تلویزیونی توسل خانگی را که در قالب زنده از شبکه اصفهان و صفحه حسینیه مجازی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان پخش می‌شود را مشاهده کنند.

او گفت: برنامه‌های توسل خانگی سازمان اوقاف همراه با سخنرانی شخصیت‌های دینی و واعظین نام آشنای استان با موضوع نقش توسل و دعا در دفع بلا‌ها و گرفتاری‌ها با محوریت دعا، معنویت و آرامش بخشی از یاد خدا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قربانی افزود: فعالیت حضوری هیئت‌های مذهبی و اماکن مقدسه به جهت پیشگیری از بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمده است و برنامه توسل خانگی با ارتباط‌های مستقیم از اماکن و بقاع مقدسه استان جهت بهره‌مندی از فضا‌های تعاملی به صورت زیارت مجازی پخش می‌شود.

او گفت: این هفته برنامه توسل خانگی با سخنرانی حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر و مدیحه سرایی محمود طالبی امروز جمعه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۹ از امامزاده قاسم (علیه السلام) مورچه خورت بدون حضور مستمع و به صورت زنده از شبکه اصفهان و همزمان در لایو اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان پخش می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.