مسئول بسیج مداحان البرز گفت: حسینیه مجازی ماه شعبان با عنوان دقایق عاشقی پس از ۳۸ اجرا به پایان رسید.

ابراهیم نوروزی فر، مسئول بسیج مداحان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که حسینیه مجازی استان البرز با نام دقایق عاشقی هشت روز قبل از شروع ماه شعبان برای اولین بار در کشور آغاز شده بود، گفت: حسینیه مجازی ماه شعبان با ۳۸ اجرا به پایان رسید.

او افوزد: طی این ماه مبارک ویژه برنامه هایی برای روزهای میلاد و یا سوگواره های برای ایام عزاداری به صورت زنده از صفحات مجازی پخش شد.

مسئول بسیج مداحان استان البرز  در ادامه گفت: برگزاری یادواره پدر شهیدان فهمیده؛ اولین سالگرد درگذشت حاج عباس حسنی، مداح بزرگ البرزی و سالگرد یکی از شهیدان بزرگوار از جمله ویژه برنامه های دقایق عاشقی در ماه شعبان بود.

او افزود: جشن نیمه شعبان در این ایام با استقبال پانصد مداح به صورت زنده پخش شد.

نوروزی فر در تشریح اهداف برگزاری حسینیه مجازی دقایق عاشقی گفت:  این حسینیه پس از توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و تاکید آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و با توجه به تعطیلی هیئات و حسینیه ها به دلیل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، توسط سازمان بسیج مداحان البرز و با همکاری اداره کل امور اوقاف استان، سازمان تبلیغات اسلامی و معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز البرز در ماه شعبان برگزار شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.